Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Linda Johansson - 29 juli 2009 19:52

Japp i morgon bär det av till Göteborg tänk lilla jag i den STOOORA staden

Kommer jue gå vilse 100 gånger om !

Längar JÄTTE mycket nu är det bara natten kvar !

Imorgon kl 08.00 går bussen här ifrån Sandviken det är något jag INTE ser fram emot att sitta på bussen i 7 JÄVLA timmar GUD så drygt !

Kommer ställa klockan på 04.30 i morgon bitti för att hinna fixa och dona med allt som ska göras MÅSTE se till så att det är snyggt här hemma också innan jag åker VÄGRAR att komma hem till stökigt !

SYND bara att jag inte hann ta golven idag har fortfarande MYCKTE kvar att göra innan jag kan gå och lägga mig men tänkte att jag ville blogga lite grann och berätta att jag inte kommer kunna skriva blogg i helgen !

Jag kommer SAKNA min ÄLSKLINGSJUKT mycket hur ska jag klara helgen utan honom då ?

Men det LÄR väl gå det också får prata med varandra i telefonen !

Har varit och handlat lite små pyssel åt Nea idag också som hon kan roa sig med på bussen iaf HOPPAS hon kan sova lite också !


Nej nu lär jag sätta fart om det ska hända något här !

Ha en TREVLIG helg nu allesammans !

För det SKA jag ha åka en MASSA karuseller och äta sockervadd så jag spyr :D

Och INTE glömma det VIKTIGASTE Shoppa till TUSEN ! :D








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards