Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Linda Johansson - 18 juli 2009 20:01

Godkväll !


Ja då var man hemma i Sandviken igen då ! VILL tillbaka till Älsklingen !

Men var tvungen att åka hem för jag ska snart iväg till det där förbaskade DRYGA jobbet och jobba ! Jag HATAR att jobba nätterna !

Det är så GRYMT jobbigt att vara vaken en hel natt !

Hittils har jag bara jobbat två nätter i rad nu blir det TRE nätter irad

Inatt i morgon natt och måndag natt

Så vi får se hur jag kommer orka det kommer vara död om inet annat !

Men sen är jag ledig i tre dagar igen !

Ville INTE alls sätta mej på tåget och åka hem Micke tyckte att jag skulle ringa och sjukanmäla mej men det går jue inte

Jag måste jue jobba fär att få ihop lite pengar !

Får se om vi träffas på Onsdag OM jag åker in till Falun crusing HOPPAS på det annars ses vi inte förrens nästa vecka om vi ens ses då :(


Ne snart ska jag iväg ska hinna göra lite annat före tänkte jag bloggar mer i morgon om jag får tid och ork !






Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards