Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Linda Johansson - 5 februari 2010 12:13

Ja varför blir man inte förvånad ?

Jag kan INTE fatta att man är så SJUKT klantig av sig !

Det måste vara ärftligt ifrån mamma hon är också klantig som fan !

Nu har jag lyckats haft sönder dongeln till internet också !

Ville ha lite musik ifrån Spotify ifrån datorn när jag skulle lägga mej i badet

Först höll jag på att riva ner lampan som jag är så rädd om men jag fick som tur var tag i den innan den åkte i golvet (Tack & lov)

Sen när jag tagit datorn & skulle gå igenom tröskeln ifrån vardagsrummet till hallen så på nå konstigt sätt så slog dongeln i  dörrkarmen & gick sönder !

Jag vet inte alls hur jag lyckades men det flög små delar utav den !

Jag är sååååå JÄVLA duktig ! Jag har verkligen flyt !

Men som tur är så har jag en gammal dongel liggandes som jag inte andvänder för det är lite glapp i den så den får duga tills jag kan få en ny ska ringa nästa vecka & göra mej dum , dom lär väl tro att det är nå fel på mej !

 

Vad står det på Schemat idag då ?

 

Jag ska göra mej klar nu sen plocka ihop lite gran här sen invänta Danne som slutar 16.00 men ska hem & duscha lite efter jobbet sen hämtar han upp mej vi ska åka & hälsa på hans mamma & pappa idag !

Det kommer bli lite smått pinsamt för jag har inte träffat dom sen jag var 14 år det är 9 år sedan men det ska nog gå bra   

Sen efter det ska vi till Valbo en sväng Danne ska köpa en ny DVD spelare

Sen ska vi besöka "Fyllehuset" också köpa lite dricka tills i morgon !

HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag har fått in pengar på mitt konto då så jag kan kolla på presenter till Nea också hon fyller jue år den 25e stora tjejen min

Så jag ska kika på något åt henne också jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa åt henne så det blir inte så svårt !

Jag ska köpa lite barbie åt henne hon tycker om att leka med sånt nu !

Sen så har jag sagt till Danne att han kan köpa en Barbie Ken åt henne för hon har ingen kill Baribe & jag vet att hon skulle bli glad om hon fick en sån !

Så det blir väl nån Barbie & sen ska jag kolla på lite annat också vad vet jag inte men det visar sig när jag kommer dit !

Sen efter Valbo åker vi hem till Danne & har lite mysfredag tillsammans !

Äta lite gott (Som Danne ska laga) proppa i oss MASSA godis & min ABSOLUT favorit kladdkaka   

Så ska vi självklart kolla på film också , så ikväll blir det lungt men imorgon Lördag då blir det fest iaf !

 

Nej nu ska jag väl göra mig klar !

Tack & Bock för mig !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards