Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Linda Johansson - 17 februari 2010 17:18

Tänk , livet blir aldrig rikigt som vi har tänkt oss !

Antingen till det bättre , eller till det sämre !

Det handlar om att se allt det goda i livet , istället för att bara se det sämre

Stå fast & stampa på samma ställe !

Det handlar om att ta sig upp igen , innan man faller längre & längre ner !

Livet är en hård skola , någonting som vi ALLA måste kämpa oss igenom !

Livet är någonting före döden , om vi klarar alla motgångar i livets hårda skola så väntar det oss något bättre , något som vi har förtjänat !

Något så mycket bättre !

Det gäller att stå stadigt på jorden , utan att falla rakt ner i det tomma intet !

Vem har sagt att man igentligen MÅSTE stå med båda fötterna på jorden ?

Står man med en fot eller iaf en halv , så har man kommit en bra bit på vägen

Alla måste börja någonstans !

 

Jag kände för att vara lite allvarlig en stund !

Det finns så mycket man skulle vilja skriva men man hittar liksom inte orden

Orden att kunna få fram alla känslor & det man bär innom sig !

Jag bär på en MASSA innom mig !

Många funderingar om livet , funderingar som jag vill finna svar till !

Svaren finns någonstand där ute , jag har inte bara funnit dom ännu !

Det finns svar till allting , det måste det göra , det tar bara lite tid att hitta svaren man söker !

& när man väl hittar svaren , , ja då kan man börja förstå !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards