Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Linda Johansson - 21 februari 2010 20:02

Ja den här dagen har varit RIKIGT trökig faktiskt !

Jag har inte gjort ett SKIT idag fast jag har velat !

Bara strosat omkring hemma & haft tråkigt !

Suttit vid datorn , kollat på TV men så klart finns det INGE bra TV pogram på en söndag så jag slängde på en film som jag inte har hunnit kollat på än !

Den var RIKIGT bra faktiskt men lite väl rå ibland !

Sen blev det en snabb tripp ner till kiosken innan dom stängde & köpa cigg !

Har faktiskt orkat tagit tag i disken idag , tvättat & vikt tvätt & bytt i sängen !

Mer har jag inte gjort , så nu hamnade jag här IGEN !

Men i morgon händer det lite saker !

Jobbar 11-14 Måndag - Onsdag (Måste se till att lära mej kassan & alla priser) Jag är SJUKT nervös vill jag lova ! Jag vet faktiskt inte om jag kommer att klara det här ensam vid luncherna nästa vecka !   

Men jag har Malin med mej & hon är en SUPER gullig tjej & vi har sagt att jag kommer stå mest i kassan i veckan så det kommer nog att gå bra !

Men det är BRA att vara nervös också för då visar det att man VERKLIGEN vill någonting & jag vill VERKLIGEN det här !

Saker börjar falla på plats för mej nu också , men det som jag VERKLIGEN skulle behöva just nu är ett körkort & en bil då hade jag PRECIS allt !

Men inga tårar för det idag , nu ska jag göra lite annat sen blir det sängen så man är lite pigg i morgon på jobbet iaf !


Imorgon kommer lill kärleken hem  

Det ska bli så UNDERBART jag pratade nyss med henne i telefonen

lill fisen hon är så go & prata med till veckan ska vi ordna kalas här hemma

För då fyller min lilla (Stora) prinsessa 5 år

Förstår INTE vart tiden har tagit vägen känns som om det var nyss jag fick upp henna på mitt bröst efter förlossningen !

Men nu fyller hon 5 år & det är ungefär år kvar innan hon börjar skolan

Det är jue INTE klokt ! Jag förstår inte alls ja !

Mammas stora tjej !

  

Av Linda Johansson - 21 februari 2010 15:35

Sitter & funderar på vad man ska kunna hitta på idag / kväll ?

Finns inte så mycket att göra en söndag direkt !

Verkar som ingen vill hitta på något idag heller !

Jag skulle kanske ta & städa lite så man får någonting att göra , men det är jue mindre kul jag vill göra något ROLIGT idag !

Men det ser ut som om det kommer bli en låååång , tråkig dag !

Längtar tills i morgon då kommer lill kärleken hem igen   

Sen ska jag jobba i morgon också mellan 17-22 tillsammans med Malin

Så då händer det lite mer än vad det gör idag !

Man kanske ska slänga på en bra film & krypa ner i sängen igen ?

Det lockar jue lite grann det också , men tråkigt att kolla på film ensam !

 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards