Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Linda Johansson - 20 februari 2010 22:38

Fy fasiken vilken dag det har varit idag !

Tänker bara slänga in ett kort inlägg ikväll för jag ska krypa ner i sängen strax !

Men gårdagen tillsammans med Elin (Bästa Elin) var TOOOK rolig !

Har inte haft så kul på VÄÄÄLDIGT länge !

Satt hos mej före & drack & lyssnade på musik SUPER trevligt var så länge sedan vi var ut tillsammans nu så det var VERKLIGEN på tiden !

Tog taxi ner till 8an vid 23.00 där kan jag LOVA att vi hade AS kul båda två !

Träffade en massa roligt folk nya kontakter !

Vi blev bjuda på fest i Storvik men tackade nej för både jag & Elin hade kollat LIIIITE för långt ner i glaset så vi fick skjuss hem då blev det sängen på en gång skönt att vara hemma !

Men kvällen var SUPER rolig bästa på länge !

Tack älskade vän för en underbar kväll tillsammans med dej   


Vaknade vid 12.00 idag fortfarande GRIS full skulle börja jobba 16.00 till 20.00 så det var BARA att masa sig upp ur sängen ta ett varmt bad !

Slänga på sig ett ansikte & åkte iväg till jobbet !

Tycker synd om mina jobbarkompisar som fick stå ut med mej idag   

SJUKLIGT ont i huvudet & bakis som bara FAN !

Men dagen gick bra Kevin (Pizzakillen) tyckte så synd om mej så han gjorde en pizza åt mig så jag fick sätta mej ner & ta det lungt en stund !

Men dagen gick bra , på något sätt så gick det !

Jag är så OTROLIGT glad just nu , att jag har fått chansen att få det här jobbet

Jag har ALDRIG haft ett rikigt jobb att gå till bara extra någongång ibland !

Det närmaste rikiga jobb jag har kommit är när jag har jobbat på äldreboeendet i sommras heltid !

Men nu är det HELT annorlunda !  & dom är såå nöjd med mej också !

Nästa vecka börjar det på allvar , jag är lite nervös men det ska nog gå bra !

Jag kommer jobba :

Måndag 11-17

Tisdag 11- 17

Onsdag 11-17

Torsdag 11-16


Sen vecka 11 :

Måndag 11-17

Tisdag 11- 17

Onsdag 11-17

Torsdag 11-16


Önska mej lycka till då för då är det allvar !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards