Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Linda Johansson - 11 februari 2010 12:05

Ja , nu är jag nevös som bara FAN kan jag säga inför i morgon !

MÅTTE det gå bra annars kommer jag ALDRIG förlåta mig själv !

Jag kan tyvärr inte säga vad jag ska göra , men jag kan säga att det kommer att förändra min framtid HOPPAS jag på om jag klarar det här !

Dom närmaste vet om det redan & ni andra kommer också få reda på det så småningom om allt går bra annars behåller jag det för mig själv !

Men ni får iaf hålla tummarna för mig att det går bra annars kommer ni jue aldrig få veta vad det är jag är så SJUKT nervös för   

Jag kommer ihåg när man gick i skolan & skulle redovisa någonting man hade gjort inför hela klassen (vilket jag hatade att göra) jag var så SJUKT nervös att jag inte kunde sova dagen före jag mådde illa & kunde knappt andas så nervös var jag ! det kändes PRECIS så som det känns  nu !

Men jag ska göra mitt bästa mer kan jag inte göra !

MÅTTE ingen bli besviken om jag inte klarar det här nu , alla tror på mig

att jag ska klara det här & jag peppar upp mej själv HELA tiden  att jag MÅSTE klara det här !

Vi får se hur det går !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards