Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Linda Johansson - 16 februari 2010 09:00

// Godmorgon //


Vaknade för en stund sen av att jag var så SJUKT täppt i näsan JÄVLA näsa & vara beroeende av nässpray nu måste jag ner & köpa nässpray också !

Precis så här var det när jag hade Nea i magen också jag missbrukade nässpray som bara fasiken kommer ihåg att det var en Söndag när nässprayen tog slut & apoteket var inte öppet här i Sandviken eller i Valbo

Så jag blev TOOOOKIG jag kunde inte andas & jag HATAR att sova med öppen mun jag kan inte det , så Danne hade inget annat val än att åka in till Gävle så jag kunde köpa min nässpray så jag kunde sova ! HELT sjukt !

Att jag inte är emun emot nässpray idag är ett under !

Jag missbrukade säkert en flaska i veckan ! & dyrt vart det !

Men NEEJ jag är INTE med barn nu , men jag får så här ibland att jag andvänder nässpray ett BRA tag sen släpper det ett tag & sen kommer det tillbaka igen jag har ingen aning om varför det vart så efter Nea !

Ja alla ska vi väl missbruka någonging höhöh   

 

Vad händer idag då ?

 

Jag ligger fortfarande i sängen orkar inte kliva upp än på ett tag !

Men jag ska väl upp & göra mig klar sen & åka & hälsa på mamma  & pappa en stund kanske sover över där också vi får se hur det blir !

Men jag känner att jag har ett STARKT behov av min mamma & pappa nu

Var ett tag sedan jag var där nu känns det som !

Men pappa jobbar eftermiddag den här veckan så det blir nog bara mamma & jag som umgås ikväll kan vara skönt det också !

Nå mer vet jag inte att jag ska göra inget planerat iaf !

Får se om jag bloggar lite till senare idag !

Men det här får räcka för nu tack & bock för mig !

PUSS & KRAM

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards