Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Linda Johansson - 28 februari 2010 21:34

Ja, då var det kväller igen då ! Dagarna går så SJUKT fort man hinner jue inte med känns det som ! 

Det blev lite städning idag endå Nea fick hjälpa till lite grann ! Vi dammade bara lägenheten så nu slipper jag det till veckan iaf !

Nu är det bara golven kvar ! Jag ska inte jobba till veckan heller !

Dom ändrar tider för mej HEEELA jävla tidern !

Jag skulle som jag skrev igentligen ha jobbat 11-17 måndag - torsdag !

Men tydligen har dom inte råd att ha mej jobba så länge , så jag fick bara jobba 2 timmar måndag - torsdag ! I HELVETE HELLER !

Jag skiter TOTALT i det där jobbet nu ! INGENTING fingerar som det ska där ! & inte har jag fått nå pengar än heller fast alla andra har fått det !

HEJ SVERIGE nu är jag arbetslös IGEN !

Men jag ska söka till andra resturanger  tänkte jag om det finns någon chans

Annars får jag gå på praktik istället som var tänkt ifrån början då !

Här kan jag då INTE stanna när dom bollar med mej fram & tillbaka !

Usch så JÄVLA besviken ! Mitt liv är ett JÄVLA HELVETE !

Det ENDA i mitt liv som jag lyckats med som jag verkligen är nöjd med som jag lever för det är Nea !

 

Nej nu skiter jag i det här , tar ett varmt bad försöka lugna ner sig lite !

& Sen försöka sova imorgon åker Nea till Danne igen !

Jag ska söka jobb för fullt gå runt på stan & söka ALLT !

Men med min vanliga otur så skiter det det väl sig också !

GODNATT SVERIGE !

Av Linda Johansson - 28 februari 2010 12:29

// Linda Johanssons blogg  //


Åh , om det kunde SLUTA snö någongång ! Jag är så TRÖTT på den här snön

Jag tror att det är ganska MÅNGA som är det , jag vill ha vår & sommar nu !

Så idag blir det en inne dag tillsammans med lill kärleken   

Vi får försöka hitta på något roligt inne idagi stället för jag känner inte för att gå ut idag & frysa det är iaf Söndag & Söndagar ska man slappa på !

Imorgon & resten av veckan blir TUFF för min del !

Jag jobbar Måndag - Onsdag 11-17 sen på Torsdag 11-16

Sen veckan därpå jobbar jag samma tider , jag hade sån TUR att Malin jobbar en vecka till innan hon går hem för att invänta lillen i magen !

Så till veckan får jag jobba med Malin hon har samma tider som jag har !

Men näst nästa vecka börjar det på rikigt jag HOPPAS jag är mer insatt då !

I Fredags jobbade jag också , jag slog fel i kassan ganska många gånger då !

Men jag är fortfarande ny , dom kan inte förvänta sig att jag ska kunna kassan bara så där på en gång , men priserna går det ganska bra med , jag har en lapp bredvid mig som jag kollar på när folk beställer , visst det tar tid men det får dom faktiskt förstå , dom flesta gör det också , men det finns undantag ibland !

Men snart så , så kommer jag in det där också !

Jag behöver bara lite mer träning !


Sen ska jag försöka ta städningen till veckan också , funderar på att ta den idag när vi endå bara ska vara inne , men jag vill hitta på nå roligare tillsammans med Nea istället för att städa , städa hinner jag med till veckan !

Vill gärna ha städningen klar tills helgen för då ska jag försöka ragga lite folk för att kunna gå ut man lär passa på när man är barnledig !


Nej , nu ska vi göra lite annat ska påbörja maten också tänkte jag !

Sen kommer mamma & pappa hit på eftermiddagen jag ska få deras platt TV för dom har köpt en ny större !

Tjingeling så länge !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards