Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Linda Johansson - 8 februari 2010 09:23

// Godmorgon //


Idag kommer lill kärleken hem igen   

Jag hämtar henne som vanligt kl 14.00 på dagis så som jag har saknat henne

Men nu kommer hon ÄNTLIGEN hem igen efter en HEL vecka !

Så det blir väl en massa bus & roligheter till veckan , jag har ingenting som jag har planerat att vi ska göra förutom att åka & hälsa på Dannes föräldrar som så gärn vill träffa Nea !

Men någonting roligt ska vi iaf hitta på BARA jag får mina JÄVLA pengar snart som jag blev lovad förra veckan !

Förstår INTE att det ska ta sån jävla tid att skicka lite pengar !

Lovar jag någonting så håller jag det också !

Men tydigen så gör inte min handläggare på soc det !

Jag HOPPAS verkligen att jag får in pengarna idag efter 16.00 annars tänker jag ringa i morgon & säga åt henne att jag SKA ha mina pengar nu för jag har en räkning jag MÅSTE betala in nu som skulle ha varit betald förra månaden ! Jag som ALLTID varit noga med att betala in mina räkningar i tid så gör dom så här så att det går flera dagar !

 

Iaf så har helgen varit JÄTTE bra !

Ifredags så hade jag & Danne myskväll hemma hos honom !

SUPER god mat som han hade gjort !

Åt så jag trodde att magen skulle spricka , men endå så fick jag ner en massa kladdkaka också ! Sen kan jag lova att jag hade svårt att röra mej efteråt !

Då blev det soffläga resten av kvällen kan jag lova   

Tänk att man äter så man mår dåligt ? Det är jue inte alls bra , men svårt att låta bli när det är så gott !

Blev VÄDLIGT sent somnade väl runt 04.00 på morgonen JÄVLA Danne & snarka så inåthelvete så vid 10.00 var jag fortfarande halvvaken av hans snarkningar så jag satte på hans radio på hög volym så då vaknade han !

haha rätt åt honom   

Gick upp satt & pratade i soffan & tog det lungt käkade lite av maten dagen före som var så god innan Danne skjussade hem mej så jag kunde göra mej klar innan det var dax att börja skåla !

Åkte tillbaka till Danne vid 18.00 mamma & pappa skjussade dit mej !

Då var redan bror & Svante där , sen kom BÄSTA Tina & Emelie & Fhilip !

Det var rikigt trevligt faktiskt fast vi var så några ... vi satt & sjöng & dansade & härjade omkring som tokar !

Senare kom Kusin Marcus & John förbi också !

Kvällen slutade med att Jag , Bror , Danne , Tina & Marcus & taxi ner till stan & gick på Steeltown men det blev inte långvvarigt där utan vi knatade vidare till 8ball där var det betydligt MYCKET bättre fick som tur var ett bord uppe där trubaduren spelade men inte fan kunde jag sitta still där utan jag sprang runt & snackade med allt & alla speciellt med Nenad & Johan Rosén vakterna på 8an ! Men kul som fan var det iaf !

En MYCKET trevlig kväll efter 02.00 tiden hämtade Emil mej & Tina & skjussade hem oss till mej skönt att komma hem & lägga sig i sängen !

Söndag vart en RIKTIG lugn bakfylle dag jag sov till 12.40

Sen gick jag upp snackade skit med Tina inann hon åkte hemåt !

Sen blev jag & Danne bjuden på mat hos mamma & pappa kan INTE bli mycket bättre än så bli bjuden på mat dagen efter när man inte orkar ställa sig & göra mat själv !

Så hela helgen har varit jätte bra & mysig !

Nästa helg blir det en HEL lugn helg tillsammans med Nea & Danne !

 

 

Jag har så många tankar innom mej just nu !

Jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt !

Om jag bara visste !

Jag VET att det är det vi behöver jag & Nea !

Nea skulle trivas JÄTTE bra !

Det är jue det som jag ALLTID velat haft

Men vi har inte träffats så länge , & ta ett sånt STORT steg & flytta ihop

Men bara tanken på att flytta till Danne i hans hus , det gör mej glad

Jag kan VERKLIGEN se mej & Nea bo där tillsammans med Danne

Jag trivs JÄTTE bra när jag är där

Nea kommer kunna springa in & ut när hon vill ... det finns JÄTTE många barn i husen bredvid så kompisar kommer hon att få !

Sen är det en STOR gård också , jag kommer kunna ge henne den där STORA poolen som jag ALLTID velat gett henne fast inte haft plats i lägenhet med

Eller den där stora stutsmattan !

Allt skulle bli MYCKET bättre för oss !

Men jag vet inte om jag vågar , jag vet inte om jag är berädd på det här ?

Det skrämmer mej lika mycket som det gör mej glad !

Jag är så van att bo ensam ha mitt eget komma & gå som jag vill !

Det kommer bli en STOR omställning för både mej & Nea om vi flyttar dit !

 jag har till April på mej innan jag ska vara ute ur lägenhten jag har nu

Så jag känner mej RIKTIGT pressad !

Ska jag flytta in till Danne & få det huset som jag ALLTID velat ha !

En trygg & bra uppväxt för Nea där hon kan gå ut när hon vill !

Eller är det för tidigt ? Kommer det att hålla mellan mej  & Danne ?

Ska jag sätta upp mej på en 2a & skaffa eget så som det ALLTID varit ?

Ååhh om jag bara visste !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards