Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Kuren !

Av Linda Johansson - 14 november 2011 14:28

Nog känns det att hösten är här allt ! isande vindar som kryper in lång in i märgen !

Ne jag trivs bäst under en filt hemma i soffan framför TVn sånna här årstider !

Jag har aldrig varit nån höst och vinter människa och kommer nog aldrig bli det heller !

Jag kanske borde göra som björnarna lägga mej i ide under vintern och vakna igen när våren är här !


Det gick bra i skolan vi samlades i små grupper och fick diskutera praktiken sins imellan !

Det är ett bra sätt att lära känna vanrandra också !

Jag hamnade med två stycken som jag hade en bra dialog med alla fick säga sitt utan att nån avbröt !

Men jag tror att vi hade lite väl mycket att diskutera om för vi märkte inte att klockan sprang iväg och

alla satt inne i klassrummet och väntade på oss ... Men så kan det bli ibland :-)

Nu ska jag göra en inlämningsuppgift för att nå nivån godkänd ... Och om man vill ha högre betyg så skulle

vi göra ett prov lite längre fram men om man var nöjd med Godkänt så behövde man inte göra provet

bara uppgiften ... Så vi får se hur jag gör jag vill gärna ha Välgodkänd iaf !

Men jag ska börja med uppgiften iaf så får vi se hur det blir sen !

Åkte hemåt la mej och läste en liten stund kolla igenom frågorna på uppgiften funderade lite och sen

var det bara att hämta hem Nea ifrån fritids !

Nea ville leka med lill Johanna idag så jag ringde hennes mamma och hon kom hit med henne för en liten stund

sedan ... så tjejerna sitter på Neas rum och leker så snällt !

Själv så sitter jag i soffan med magknip :-/ jag har kommit på att jag inte ska dricka kaffe min mage tål

inte kaffe att jag aldrig lär mej ... det är inte första gången det blir så här men endå ska jag dricka !

Eftersom jag är en periodare så hinner inte magen vänja sig med kaffet så därför får jag ont i magen !

Så jag ska sluta och dricka kaffe för det är inte värt att sitta med magplågor !


Jag sitter och funderar lite på vad man ska tro och inte tro på !

Min magkänsla säger mej att jag inte ska tro på alla ord ...

att det bara är en falsk fasad för att verka få det att se

ut så bra utåt ... I söndags visades raka motsatsen för då var det ingen som hörde på !

Ingen som kunde bevisa att orden som skrivs är rena rama lögnen och skit snacket !

Där finns ingen vilja till någonting mer än sin egen vilja och sen inte förstå vad det kan orsaka för skada !

Dom senaste veckorna har jag fått tagit emot så mycket som jag igentligen inte borde ha fått tagit emot !

Jag har blivit stampad på , spottad på och ifrågasatts och kritiserats gång på gång !

Det är mer vad jag igentligen orkar och vill ta emot av någon  !

Men jag har satt ner fötterna och sagt ifrån att jag tar inte mer skit nu , nu får det vara nog !

Jag tänker inte ta emot skit för någonting som jag inte har gjort utan bara antas ha gjort utan fakta !

Hur skulle det vara om man frågade trevligt istället till och börja med än att på en gång börja

bråka och stöka omkring och säga en massa dumma och elaka saker !

Det är ingen som mår bra utav sånt ... !


Nu orkar jag inte fundera så mycker mer på det här ... jag ska ruska av mig all dålig energi !


ingen mår bra utav att gå och irritera sig på saker eller känna hat eller avsky ... jag vinner inte på det !

Snarare tvärtom det tar all min energi ifrån mig och jag orkar ingenting !

Det har jag lärt mig nu efter så många år ...

ibland är man efterklok !


Får se om jag bloggar mer senare ikväll det beror på om orken finns där !

Ibland orkar jag ingenting ... jag är helt tom på energi och jag ramlar bara ihop !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards