Direktlänk till inlägg 14 november 2011

Kväller hos lilla familjen !

Av Linda Johansson - 14 november 2011 20:38

♥ Vi är inte direkt en stor familj men vi är en familj ♥


Jag och min älskade dotter ... Vi är bara två stycken men endå så är vi en familj !

Det spelar ingen roll hur många man är i en familj man blir inte mer hel för det !

Jag och Nea vet vart vi har varandra , vart vi står hon och jag !

Vi vet hur mycket vi betyder för varandra och vilka vi är !

Något annat behövs inte för oss !


♥ 


Ikväll var det lite jobbigt och lägga Nea hon ville absolut inte sova ... hon hatar att sova

(Som hon själv uttryckte sig)

Hon var väldigt sur och gnällde en massa men det gäller att vara bestämd men rättvis !

Hon vet vad det är som gäller men hon försöker endå och vem kan klandra henne hon är ett barn , barn

testar alla gränser hur långt dom kan gå och om dom får sin vilja fram !

Men inte ens med tårar i ögonen gick hon ska somna i tid så hon orkar upp till skolan !

Det är en av våra viktigaste regler här hemma i våran lilla familj att i veckorna lägger man sig i tid för

att orka upp till skolan dagen efter !

Men hur som helst jag förklarade för henne att hon måste sova för att orka , att hennes kropp återhämtar sig

under natten så hon kan vara piggelin i morgon .... Så nu ligger  hon lungt där inne och lyssnar på

ljudsaga jag vet inte om hon sover men huvudsaken hon har gett upp för ikväll !

Jag är också otroligt trött så jag vill själv krypa ner i sängen ganska snart !


Klockan ringer samma tid imorgon också ... jag ska sätta mej ner med uppgiften efter jag lämnat

Nea på skolan och gjort mej klar för dagen ... sen ska jag till skolan för att söka nya kurser till nästa år

så mamma hämtar Nea imorgon samma tid som idag för jag sitter på samtal då !

Tack för mej ikväll !


Godnatt sov gott Puss och Kram !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards