Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Linda Johansson - 17 mars 2011 20:29

Jävlar i helvete vad snygg Dregen är !

Håller ni med ? :-D

Så har man sätt han i egen hög person också det ni ;-)


      

Av Linda Johansson - 17 mars 2011 14:35

Gud så skönt det var att komma hem idag till mitt lilla hem ... Jag har varit borta sen i Måndags och när man varit borta ett tag så får jag sån ENORM hem längtan och nu sitter jag hemma och det är så SKÖNT att vara helt ensam ...

Visst jag älskar mina vänner nå otroligt mycket ♥ och mina föräldrar ännu mer ♥ men för det så behöver jag vara ensam ibland !

Och det har jag inte varit på hela veckan ...

Så nu sitter jag och bara njuter utav lugnet och att få vara ensam lite !

Jag ska bara ta en slappdag idag kolla på TV och lägga mej i ett bad lite

senare kolla igenom lite gamla filmer som ligger och skräpar :-)


  



Veckan har iaf varit VÄLDIGT  bra fast jag inte varit mycket ensam :-)

Jag har spenderat mina dagar med mina ÄLSKADE vänner ♥

Jelan , Jenny och Tina ... men mest har jag umgåts med Jelan

tror hon tycker det är rätt skönt att slippa mej i nån dag nu också :-D

Iaf till Lördag när vi ska åka in till Gävle på inflyttningsfest ...

Det har blivit lite ärenden på stan , lite skräp mat ute ALLTID mysigt att äta ute med sina vänner ... Myskvällar med bra film trevligt sällskap och

en massa godis :-) Bastu , sällskapsspel och goda drinkar ...

Massa skit snack och en massa skratt tillsammans !

Mina vänner är OTROLIGT betydelsefulla för mej ♥ och jag är så glad

att dom finns i mitt liv , jag skulle ALDRIG ta mina vänner förgivet !

Att dom alltid kommer att finnas här med mej , jag är bara glad att få

varje liten sekund tillsammans med dom , som dom vill ge mej ♥

ALLA borde ha sånna vänner som jag har ... för sånna vänner är INTE

lätt att hitta ... dom växer INTE på träd !

Och dom ska man vara rädd om och värdesätta och berätta OFTA att dom

är viktiga och att man älskar dom ♥

(Det här är också till en till betydelsefull vän som står mej nära ♥)

Som jag inte träffar så ofta som jag skulle vilja , men det spelar INGEN roll

hur långt bort hon är så finns hon i mitt hjärta och med mej hela tiden

och hon vet om det ♥ Min fantastiska vän Elin Ligne ♥


Jag älskar er !

♥ Jenny Remula ♥

♥ Angelica Anteskog ♥

♥ Tina Stenberg ♥

♥ Elin Ligne ♥

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards