Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Linda Johansson - 29 mars 2011 16:24

Svar till : ..........


Hon har det tryggt .... var det nå mer du ville ?

Jag är knappast ensam om att det är så här lilla vän ...


Av Linda Johansson - 29 mars 2011 14:00

Svar till : Elin

 

Ja vi är jue lite unika du och jag hjärtat;-) Här tar man ingen skit  mer än nödvändigt :-D näe vissa vet jue inte rikigt vart deras gänser går ... dom tror sig veta allt men i längden vet dom INGENTING men det är deras problem jag

står upp för mej själv och skriver PRECIS vad jag vill i min blogg och om dom inte gillar det så behöver dom inte snoka runt heller :-)

Jag älskar dej hjärtat ♥ och jag saknar dej vi lär träffas snart och snacka lite skit om folk ;-)

 

/Now and forever ♥ 

 

Svar till : Liisa

 

Jasså är det så det är ? :-) så bra då att jag vågar försvara mig själv och godkänna alla kommentarer ni skriver jag menar (Vissa vågar jue inte det) ;-)

If you konw what a mean ;-)

Lilla hjärtat jag skriver i min blogg för MIN egen skull inte för någon annan :-)

Jasså du skrattar ? Va roligt att man kan gjädja någon iaf gumman :-D

Eller såg du bara dej själv i speglen ?

Jasså du har varit hemma hos mej ? Men så trevligt ... hade du kul då ? :-)

Jag känner tyvärr ingen Liisa och det är ingen Liisa som har varit på dom festerna jag har varit på ...  men det är väl klart du andvänder ett annat namn för att du inte vågar stå för vem du är ;-) Det är jue lite tråkigt att du inte kan göra det för jag menar vi kanske hamnar på samma fest igen ;-)

Men vissa är jue lite rädd av sig men jag förstår det jag klandrar dej inte absolut inte :-D


Puss på dej sötnosen min ♥

Av Linda Johansson - 29 mars 2011 13:04

Att reta upp människor i min blogg ;-) och jag tycker att det är SKIT roligt att svara på era kommentarer ... Som ni kanske märker så andvänder jag ofta ord som vännen , darling , sötnos osv .. det är mina ord som retar upp folk

Och vissa reagerar starkt på det och det är såååå kul :-D

Jag vet jag är barnslig och omogen ... jag vill inte växa upp än ...

Så fick you ( Inte alla )

I was born this Way :-D

 

 

Av Linda Johansson - 29 mars 2011 12:46

Svar till : Liisa

 

Jag har INTE sagt att jag inte är glad över det ? Jag klagar på Johanna för att det finns MYCKET att klaga på :-D jag menar om jag inte skulle skriva om varken Johanna eller Danne vad skulle ni läsa då ? Ni läser jue för att det är intressant eller hur ?

hehe nope jag förmedlar lika dåligt som dom gör ;-D med andra ord INGENTING ... Jag tänker inte lägga ner energi på att försöka sammarbeta med folk som inte möter mej på halva vägen ...varför ska JUST jag göra det ?

Har du svar på det kanske ? Och varför inte dom ?

Känner du mej eller Johanna / Danne ? för om inte så vet du INGENTING om någonting ... men som sagt var om jag inte skrev om varken Johanna eller Danne så skulle ni inet tycka att min blogg var lika intressant ;-) rätt eller fel ?


Puss på dej !


Svar till : Tina

 

Jag anser det kanske ? får jag inte ha mina egna åsikter i min blogg kanske ?

Så kan du lika gärna sluta besöka min blogg ... Annars så acceptera mina åsikter svårare än så är det inte ;-)

Jag lägger mej i hur mycket jag än vill för det är MIN dotter som är där ...

Och då har jag MYCKET att säga till om ska du veta darling :-D

Jag ringer honom om jag vill veta vad dom gjort i veckan sötnos ;-)

Annars så frågar jag Nea hon kan prata själv vad dom har gjort ...

Jag behöver ingen jävla bok för det som Johanna ska skriva sina löjliga jävla texter i om hur ALLT är sååååå underbart och en massa hjärtan som man höll på när man gick på lågstadiet fast hon har jue fastnat där verkar det som :-D

Själv har jag vuxit ifrån sånt trams !

Aggresiv ? Men älskade lilla vän ... då har du INTE sätt mej aggresiv det ska jag tala om för dej ;-) Då vet du inte vad du pratar om ...


Puss på dej sötnos ;-)

Av Linda Johansson - 29 mars 2011 11:49

Svar till : Anna

 

Jag har ALDRIG fått se ett shcema någonsin inte ens när vi bodde ihop och fortfarande var tillsammans ... Självklart ska han jobba det fattar väl jag också tror du att jag är dum lr vad menar du ??? Jag skulle väl själv vilja ha ett jobb ...

Men har man barn så MÅSTE man liksom ta hänsyn till det ... Har du barn själv ?

Många som är småförälder brukar normalt jobba halvtid för att vara med barnen också ... Hur menar du att barnen tar på sig hur föräldrarna känner ?

Tror du jag sitter och säger till henne att hennes pappa jobbar jämt ??

Isåfall har du jävligt fel ... Varför skulle jag säga det när hon vet själv att det är så ? När hon kommer hem ifrån sin pappa efter en vecka så är hon oftast ledsen och säger att hon knappt fått träffa sin pappa på hela veckan och att hoon saknar honom ... Det ENDA jag säger då är att då är det tur att mamma är hemma med dej ... vad är det för fel med det då ????


HAHAHHAHA men lilla vännen vad är det för fel på dej ?? Är du riktigt dum eller är det nå annat fel ??? Jag lurade INTE in han i någonting .... Det är MIN kropp om jag väljer att behålla barnet så är det mitt val ... Jag hade aldrig begärt att han skulle ta ansvar för barnet om han inte ville ha barnet ...

Då skulle väl han tänkt på det innan han stoppade in kuken i mej kanske ???

Sen när Nea var 4 månader gammal så var det tösens farmor som övertalade Daniel att ta sitt ansvar för sin dotter eftersom han nyss träffat sin nya tjej och inte alls var intresserad av sin dotter längre ....

Jag har ALDRIG sagt att du ska behöva tycka synd om mej ... Jag kanske inte vill ha ditt medlidande ? tänkt på det ?


Ja vad hon klarar ? att bo ihop med honom ... eftersom jag bott ihop med honom så lär väl jag veta hur nonchalant han är ... att han inte tar på sig mycket ansvar ... maten är säkert klar när han kommer hem ifrån jobbet och städningen och barnen ligger i sängarna och hunden rastad och han behöver bara lägga sig i soffan och vänta på att få åka iväg och jobba igen nästa dag ...

Men det är hennes problem henne skiter jag totalt i .... det är min dotter jag bryr mej om ... ingen av dom andra !


Japp jag är en BRA förälder / mamma ... jag är stark och kan ta kretik ifrån ja tex sånna som dej utan att bry mej så mycket om vad andra tycker :-)

Bra va ? Jag VET att jag gör ett bra jobb ... jag är ensamståeende och har en underbaart fin dotter alltså har jag lyckats ganska bra endå ? :-)

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards