Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Linda Johansson - 14 mars 2011 16:34

Ikväll blir det film/tjejkväll hemma hos Jelan ... jag , Jenny & Jelan

kolla på nån bra film och käka godis och kura upp oss i soffan kan inte bli bättre än så :-) trött som man är så passar det perfekt med en sån kväll ...

Jag hade gärna velat lagt mej en stund och sova så där ca timme ... men det

hinner jag inte för jag lär åka hem en sväng och hämta pengar som jag glömde

ibland är man INTE smart :-) annars lär det jue inte bli mycket till godis

Jag har lovat att bjuda Jelan på lite götta också ... hon brukar vara snäll och

bjuda mej på alkohol ibland så då får jag bjuda henne på godis ikväll istället :-)

Vi hämtar upp Jenny vid 19.00 tiden och knata över till hemmakväll

köper med oss till götta innan vi traskar hem emot Jelan för lite film ...

(Klart bästa godiset där ever)


Nu ska jag bara få mamma att skjussa hem mej orkar inte gå för en sån sak :-)

Jag tror hon är snäll emot mej och skjussar mej för jag var faktiskt ut

med deras hund tidigare på en lång proemenad ...

Mysigt som bara den :-)

See Ya Puss Puss

Av Linda Johansson - 14 mars 2011 10:19

Det gick bra att lämna lill hjärtat ♥ på dagis men det tog tid att komma iväg

hon ville inte alls till varken pappa eller dagis idag ... men så kan det vara ibland hon var väl trött idag också lill trollet ♥

Kommer att sakna henne nå ENORMT den här veckan ... det gör jag alltid !


Nu ska jag äta lite frukost och kolla på "Våra bästa år" som vanligt ;-)

Visste ni att jag ÄLSKAR Hallonfil ?

Det är så SJUKT gott ... jag kan trycka i mej hur mycket som helst ...

Så självklart är det , det som blir till frukost idag också :-D

 

  

 

Sen v id 13.00 tiden kommer mamma och hämtar mej

jag ska ta en promenad med Jenny och våra hundar idag en lång promenad

sen ska jag hem och sätta igång med städningen så den är klar till veckan

så man kan hitta nå en massa annat roligt ...

Ne frukost var det och min goda hallonfil ;-D

PUSS PUSS

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards