Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Linda Johansson - 12 mars 2011 19:39

Nea kom hem för en stund sen hon har haft en JÄTTE bra dag tillasmmans med Johanna ... det blev ett bad direkt när hon kom hem så nu är vi nybadade och sitter och väntar på att Melodifestivalen ska börja :-) det blir att ta fram lite godis och läsk strax innan ... Så vi ska sitta i våra morgonrockar och frossa godis hela kvällen UNDERBART


  

Av Linda Johansson - 12 mars 2011 14:32

Det vart så att Nea åkte hem till sin dagis kompis Johanna över dagen :-)

Jag ringde och frågade om dom skulle vara hemma idag och det skulle dom ...

Så då blev det bestämt att Nea skulle komma över till Johanna så mamma skjussade mej dit för att lämna Nea och det är där hon är nu :-)

Hon kommer hem ikväll någongång före 19.00 så vi hinner ha våran myskväll tillsammans ...

Vad jag ska göra nu har jag ingen aning om ... funderar på att ta fram

den där jävla dammsugaren och bråka med den ett tag ...

Men jag tycker INTE om att varken damma eller dammsuga när solen lyser på in i rummerna för då ser man hur dammet yr omkring överallt

Då känns det inte som om det blir rikigt städagt endå ...

Så jag får se om jag tar det nu eller om jag väntar tills lite senare ...

Kommer bara slappa och ta det lungt tills Nea kommer hem igen

Johannas mamma skulle skjussa hem Nea sen jätte snällt av henne :-D

Näe får se vad jag ska fördriva tiden med tills hon kommer hem

PUSS PUSS !

 

Linda fick ett svar av Spåkulan:
Saker och ting löser inte sig av sig själv. Du måste fatta beslut nu. Lyssna till ditt inre.
Av Linda Johansson - 12 mars 2011 14:21

 

Svar till : Mamma och varannan vecka

 

Tack snälla du för din kommentar :-)

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv alla barn har rätt till sina mor / far föräldrar och Nea har ALLTID och kommer alltid ha bra kontakt med mina föräldrar vi bodde hos dom när Nea var några månader i 1 år

hon är så gott som uppvuxen med dom och känner sig jätte trygg tillsammans med dom ... jag skulle ALDRIG lämna Nea till någon hon inte känner sig trygg med antingen blir det mina föräldrar eller så Daniels föräldrar eller syster

för jag vet att dom tar väl hant om Nea och jag kan slappna av till 110%


Ja precis jag kan behöva egen tid ibland fast vi har varannan vecka ...

Fast jag festar verkligen INTE ofta när Nea är hemma då ska det vara nå speciellt om jag lämnar bort henne för att gå ut ...

Men så gör väl ALLA föräldrar ? alla småbarnsföräldrar måste jue kunna ha sin egen tid någongång ?

Men dom här som skriver det att jag skulle lämna bort Nea för att festa vet ingenting om någonting dom känner INTE mej och dom vet INGENTING om hur Nea och jag har det tillsammans ...

Så jag tar inte åt mej utav det :-)

 

Tack ännu en gång för din kommentar och som du säger dom som inte har barn själv vet INGENTING igentligen ...

ha en trevlig dag i solen :-)

Kramar till dej

Av Linda Johansson - 12 mars 2011 11:18

Är det inte helt UNDERBART att se solen lysa på himmelen och att det droppar ifrån taket ? Jag sitter och funderar på vad man ska kunna hitta på idag ... jag är JÄTTE sugen på att åka upp till Högbo ett tag idag gå runt sjön och kanske ta med sig lite fika och stanna nånstans och njuta av solen :-)

Det vore jätte mysigt ... Men jag har jue inget körkort så jag måste få tag i någon som har körkort först som kan skjussa oss eller följa med det vore ännu roligare om någon ville följa med ...

Nea ville leka med Johanna idag ifrån dagis så kanske ringer till hennes mamma också vi får se men något SKA vi göra idag iaf ute i solen ...


Ikväll blir det som vanligt myskväll ♥ Hör och hämpa jag ska vara hemma med Nea ikväll utan att gå ut :-D för enligt "vissa" så lämnar jag bort Nea varje helg hon är hemma till mamma och pappa för att gå ut och festa

vilket jag själv inte ens visste om för om man går igenom min blogg

dom helgerna Nea är hemma så står det VARJE gång att vi har myskväll

bara hon och jag eller så är vi hemma hos mamma och pappa och har myskväll för att sova över där ...

Men sen vad andra tycker och "TROR" sig veta det skiter jag totalt i

för jag VET vad som är sanning och inte ... och det gör mina föräldrar också

Så nu behöver vi inte elta det så ni som har era åsikter om att jag skulle lämna bort Nea varje gång jag har henne för att festa ... dom kommentarerna kommer jag INTE att svara på och sen om jag skulle låta Nea vara hos sin mormor & morfar någång det är HELT narurligt det har ni INGENTING med att göra

Nea älskar sin mormor & morfar och tycker MYCKET om att vara där

Lika mycket som hon har en farmor & farfar som har henne ganska OFTA nu för tiden tycker jag när hon är hos Danne :-)

Men det säger jag ingenting om det är så det SKA vara dom har rätt till sitt barnbarn ...

Så nu hoppas jag att ni har fattat vad jag menar och sluta lägga energi

på saker ni INTE vet ett skit om för om ni ska vara så JÄVLA stor i

käften så kan ni stå för vilka ni är också så ni kan säga det öga emot öga

istället för att vara så jävla feg och skriva här på internet Okej ?


Av Linda Johansson - 12 mars 2011 11:05

Svar till : J

 

Ja jag vet :-D det gör jag med fiinns inget som helst att klaga på :-D bra va ?


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards