Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Linda Johansson - 18 mars 2011 13:19

En massa snö ? Jag som trodde att våren var här ... Men man borde väl ha vetat bättre igentligen ! Nu blir det vitt på backen igen :-( slog upp ögonen 08.30 i morse gick upp för att gå ut och röka ... och fick världens chock av att

det snöade ... det trodde jag ALDRIG så jag kröp ner i sängen igen vägrade att titta ut ... drog inte ens upp persiennerna ville INTE se erländet utanför ...

Undra när våren kommer och är här för att stanna ?

Jag är så FRUKTANSVÄRT trött på vintern nu så det finns inte ...

Nu får det bli Vår & Sommar tycker ni inte ?


Men efter ett tag var jag väl tvungen att dra upp dom där jävla persiennerna

och se eländet endå .... man kan jue inte ha dom nerdragna hela dagen ...

Jag har percis plockat ihop här diskat , bäddat och plockat lite kläder och så

Jag ska försöka finna orken att ta dammsugning och torkning också ...

Men jag tror att det får bli liite senare ... jag är alltid piggare senare

emot eftermiddagen och får mer ork då ... så det får bli nångång då

Lat och orkeslös som man är :-D

Ikväll blir det en lugn kväll för mej ... kolla på TV och bara ta det lungt !

Ladda upp inför imorgon när vi ska in till Gävle på inflyttningsfest

Så då får det bli en lugn kväll ikväll .... !


Näe jag har inte så mycket intressant att skriva nu

det har inte hänt nå roligt alls ...  igår va jag bara hemma helt ensam hela dagen

Kollade på TV då också och satt en del vid datorn ...

Faktiskt så blev jag uttråkad efter ett tag ... jag som hade sätt fram emot

att vara ensam en hel dag ... men tydligen så är det svårt att va det :-)

Men så får det endå bli ikväll !

Får se om jag bloggar mer senare idag om det händer nå intressant ...

PUSS PUSS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards