Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Linda Johansson - 16 mars 2011 13:40

Sooool :-D ännu än dag och jag är så glad så glad :-D antingen beror det på solen eller så är det något annat eller både och ! Jag känner en sån glädje i kroppen hela jag ler ... Kan nog bero på att våren är här (Hoppas jag)

Jag kan inte rikigt sätta ord på hur det känns i kroppen , det känns som om

flera små fjärilar flyger omkring där ... och det pirrar i hela mej :-)

Jag känner att jag vill göra som Ronja i Ronjarövardotter ,

springa ut och bara skrika ur mej och tappa luften för ett tag !

Konstiga jag :-)


Jag ska gå och möta upp Jelan och Tina utanför Jelan till 14.30 för ett besök

AMS kolla lite studier och sånt ... sen blir det en glass i solen :-D

Kan INTE bli mer underbart ...

  


Senare ikväll får vi se vad som händer Tina ville dricka lite idag

men vi får se ... jag ska jue på inflyttningsfest på Lördasg i Gävle

så då kommer det att bli en massa dricka !

Så får se hur det känns senare idag men visst det lockar :-)

Ne ut i solen var det !

See ya !

Puss Puss !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards