Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Linda Johansson - 30 mars 2011 16:24

Nu känner jag däremot att jag börjar bli lite små trött ... Funderar på att gå och lägga mej en stund och vila ögonen i nån timme ... Finns endå inte myckert

annat att göra så varför inte ?

Det gick iaf bra på mammas jobb idag ... alltid lika roligt där :-)

Men jag är inte van att gå upp så där tidigt så jag känner som sagt var det nu ...

När vi slutat idag så gick jag och mamma ner på stan en sväng ...

Mamma ska på fest på Fredag så hon ville ha mitt smakråd om kläder ...

Fick med mej en Macsara hem också som är nödvändig ...

Försökte fjäska lite för mamma så hon kunde köpa en vår jacka åt mej som

kostade 599:- men jag tror inte det var så populärt men vi får se :-)

Det enda svaret jag fick var "Vi får se sen" så det var iaf inte ett nej ;-)

Hon får jue inte tro att jag glömmer bort den där jackan !


Pappa skjussade hem mej efter stan och jag tog faktiskt och putsade mina

fönster när jag kom hem ... Men köket är kvar men jag tar det imorgon för jag

ska endå stor städa då och det går fort att ta det fönstret ...

Så det är det jag har planerat imorgon ...

Nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på TV och säkert halvsova ...

Hörs snart !

Av Linda Johansson - 30 mars 2011 07:38

Vad gör jag uppe så här tidigt ? Jo jag ska följa med mamma till hennes jobb idag ... snäll som jag är ;-) så gick jag upp 06.30 imorse ! Men jag är faktiskt inte så jätte trött ... iaf inte än ... men det kommer väl ! Nu ska jag bara försöka skynda på mamma lite hon är ganska seg på morgonen ...

Tänkte att jag skulle hinna slänga in ett inlägg innan vi åker iväg ...

Igår var jag över till Jelan och gänget ... dom drack lite och spelade spel

Jag var så klart nykter för att kunna följa med mamma idag :-D

Blev inte så länge där jag och Ida åkte väl vid 22.30 åkte förbi donken

inann hon skjussade hem mej till mamma och pappa ...


Näe mina vänner det blir inte längre och mer än så här ...

Jag lär skynda på min lilla mamma som tydligen har all tid i världen på sig ;-)

Bloggar säkert mer senare ...

Ha en bra dag så länge

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards