Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Linda Johansson - 9 mars 2011 16:36

Dålig på att hitta rätta rubriken idag ... Jag har slut på fantasi :-)

 

Men det har varit en bra dag idag hittils iaf ... efter jag lämnat Nea på dagis imorse knatade jag ner emot stan , kände mej som en gammal pensionär

när jag trippade fram på isen i mina skor ... Jag tyckte att jag skulle klä upp mej så det blev halskorna och det vart jue inte så bra ...

Tur att det är mer assfalt än is iaf ...

Men jag kom ner utan att halka och slå ihjäl mej ... Väntade på Camme sen gick vi ner på stan uträttade lite ärenden och gick ner till folketshus

på jobbmessan där men det var GRYMT mycket folk så där blev man jue inte långvarig precis .... Pratade med dom viktigaste och intressantaste sen gick vi mötte upp Jenny efter ett tag och gick och käkade på Jensas

det blev en barnpizza åt mej mer orkar man jue inte :-D

Gick hem till mamma och pappa efter jag fått lite mat i magen drack lite kaffe med dom (Japp jag är vuxen nu iaf ibland) sen åkte mamma & jag och hämtade hem lill trollet ifrån dagis åkte och handlade och pantade lite flaskor och burkar skönt att bli av med sånt som tar plats överallt , vi har nå lite utrymme endå så ...

Handlade med oss lite mat och grejer hem hann bara innanför dörren

så sprang Nea ner till Donnie och det är där hon är nu ...

Om dom är ute eller inne vet jag inte men jag vet bara att jag har

VÄLDIGT tråkigt just nu ... Men huvussaken hon har roligt iaf :-)

Ska väl ringa till Malin runt 18.00 tiden om hon inte har kommit hem före och be henne skicka hem henne så vi kan äta och göra kväller ...

Nea är ledig ifrån dagis imorgon så det är ganska skönt att slippa upp och iväg på morgonen kunna ligga kvar och dra sig i sängen en stund ...

Jag har lite samtal jag måste ringa imorgon också  men det hinns när man fått upp ögonen nångång på morgonen :-)

 

Ne nu ska jag inte trötta ut er bara för att jag har tråkigt :-)

Utan jag får fördriva tiden på något annat sätt ....

PUSS PUSS

Av Linda Johansson - 9 mars 2011 16:07

Svar till : Zandrea

 

haha typ ja :-D Tydligen så var det svårt för honom ... det går lättare att skylla skiten på mej :-D men jag sa åt han att isåfall säger jag till Nea att träningen var viktigare än hon för det är jue sant ...


Kramar

Av Linda Johansson - 9 mars 2011 08:25

Tror det blir lika fint väder idag som igår ... så jag chansar på att ta på mej min skinnjacka som jag saknat som bara denn ....

Lämnar Nea som vanligt 09.00 på dagis sen går jag ner emot stan ...

Är ganska pigg endå för att ha klivit upp 07.05 då slog Nea upp ögonen ...

jag hade ställt klockan på 07.15 dom där minuterna är värdefulla :-)

Gick iaf upp och har hunnit med att sminka mej och plattat håret klätt på mej

borstat tänderna fixat frukost åt Nea och plockat ihop här hemma bäddat sängarna och små plockat ... Så jag är ganska nöjd med att jag hunnit med allt

Och vi har fortfarande tid kvar så Nea passar på att kolla på Bolibompa

och jag passar på att morgonblogga lite grann ...

Vi ska snart gå iväg men inte riktigt än ...

Skönt att få sitta ner och ta det lungt en stund också eftersom jag har rusat igenom morgonen sen jag vakna ...


Går hem till mamma och pappa en sväng före innan jag möter upp Camme

lämna papper på AMS och sen vidare till folketshus ...

Sen vid lunch möter vi upp Jenny för lite mat i magen :-)

efter det så är det nog dax att hämta lill skrållan på dagis ...

Så nog har man lite att göra nu på förmiddagen ...

Det blir lugnare sen Nea kommer garanterat springa ner till Donnie

då kan man passa på att slänga sig i soffan och slappa ...

 det är jue det jag gör bäst ;-)

Hörs senare sötnosar ...

PUSS PUSS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards