Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Linda Johansson - 31 mars 2011 17:43

Ja det kan man jue undra kanske :-) då lär man inte ha mycket annat att göra ...

Men iaf så som sagt var så ska jag mamma och min moster gå på den filme på bio ikväll ... kommer smälla i mej en MASSA popcorn kan jag lova :-D

Så jag sitter och väntar på att pappa ska hämta mej så jag kommer

ner på stan ... Ska bli skönt att luta sig tillbaka i en stol och kolla på film ...

Det har varit en ganska intensiv dag idag kan man säga ...

Städade enda till 16.00 putsa fönstrerna och bädda rent i sängen , diska

och golverna så klart som jag sa ... direkt efter det blev det ett snabbt bad

(Hade kunnat legat där hur länge som helst) upp och fortsätta göra mig klar

Så jag blev precis klar PUH !!

Det skulle inte sitta helt fel med lite mat i magen före bion ... Jag har bara

hunnit äta frukost än så länge ... Så det börjar kurra lite i magen :-)

Kanske äter liter hos mamma & pappa ...

Näe nu är det dax att stänga ner här och plocka ner det sista som ska med

innan pappa kommer ... skriver nog inge mer ikväll utan ni får vänta tills

imorgon ... kan ni det ? :-D

Puss Puss


Gud så jag saknar min lill prinsessa just nu ♥ Men nu är det inte så många

dagar kvar innan hon kommer hem igen ...

Mamma saknar & älskar dej hjärtat ♥

Av Linda Johansson - 31 mars 2011 13:47

Ja det kan man jue undra ... tror jag är på väg att bli sjuk eller iaf förkyld ...

lill fislotta ♥  har nog smittat mej :-( jag känner mej tjock i halsen

och i bröstet jobbigt att hosta då bränner det i bröstet ... så är jag täpt i näsan

Så det är SÄKERT någonting på gång ... Bara jag är frisk på Lördag så !

Då är jag bjuden på fest med Ida och Jelan ...

 Så då kan jag INTE vara sjuk ! Ja vi får väl se. ..

Hoppas på att städa här för fullt nu ... jag har putsat fönstrerna så det är

klart till våren / Sommaren ... bytt rent i sängen .. diskat ... och bytt åt

kaninen han lär väl få det lite rent han också ... Trökfan

Jag ska ta och damma och dammsuga och torka golven också ...

Men så KLART fasnar man här ...

Så jag passade på att slänga in ett inlägg också så nu har något att läsa ;-)

Tur att jag bloggar va ? För vad skulle ni annars läsa ?

Min blogg verkasr vara ganska intressant ... Vilket jag tycker är JÄTTE bra

Men den här gången har jag absolut inget intressant att skriva ...

Jag och Daniel har nästan kommit överrens om semester veckorna med Nea

iaf ... min tur att välja i år ... Så jag valde v. 30-31  

Men tydligen så var det fel enligt Daniel .. förvånad jag blir !

Inte första gången han försöker sätta keppar i hjulen för mej ...

Så jag är rätt van om man säger så :-)

Men jag har valt mina veckor och så är det bara ... sen får han fixa resten

Aja hoppas att det kommer att funka iaf .. så det inte blir nå tjafs nu !

Med schemat och så !

 

Ne nu ska jag återgå till städningen om det ska bli klart nångång ...

Jag , mamma och min moster ska på Bio ikväll kl 19.00

Vi ska se "Hur många lingon finns det i världen"  Så vi får se om den är bra då

Ne som sagt var städa var det ... men först en cigg ute på balkongen

  

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards