Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Linda Johansson - 13 mars 2011 17:18

Idag är det en sån där RIKTIG slappdag när man inte orkar eller vill göra mycket alls ... typiskt Söndagar :-) men det är skönt också ... Nea tycker inte heller vi behöver göra något idag jag tror hon har gäspat HELA dagen idag ...

Själv somnade jag en stund framför TVn när Nea kollade på film ...

Ibland är det svårt att hålla ögonen öppna :-)

Speciellt om man har sätt filmen 8000 gånger ...


Vi hade en SUPER mysig kväll igår tillsammans jag och lill hjärtat ♥

Kollade på Melodifestivlas finalen och åt en massa götta :-)

Nea hejjade så klart på Erik Saade ... jag tyckte däremot att Dannys låt var bättre men Erik vann och då fick jag en glad Nea :-D

Efter Melodifestivalen var slut gick vi och la oss Nea somnade nästan

på en gång lill ♥ Vi kunde INTE ha haft en mysigare kväll tillsammans ...

Men imorgon kommer den där jobbiga veckan igen ...

Bara att bita ihop och försöka göra så mycket som möjligt om dagarna ...

Ne nu ska jag gå och ta hant om lill trollet ♥ och fixa lite mat kanske ...

PUSS PUSS

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards