Alla inlägg under april 2012

Av Linda Johansson - 18 april 2012 08:33

Godmorgon !


Det känns bättre idag lär jag säga ... även fast morgonhumöret inte är det bästa kanske så känns det endå bättre idag än vad det gjorde igår ... skönt att det kan gå över skulle aldrig palla att ha sånna dåliga dagar ofta !

Skola idag datakunskap det mest meningslösa och tråkigaste ämnet enligt mej ... kan vara för att jag ligger efter lite där så jag måste komma ikapp nu ... Hade varit skönt med sovmorgon imorse när man börjar 13.00 men det går jue inte Nea ska upp i tid och hon börjar 08.00 i skolan så vi kliver upp 06.30 för att hinna äta frukost i lugn och ro och inte behöva stressa en massa ! Tycker inte om att stressa på morgonen ! Då ska man ta det lungt hinna vakna till !

Just nu så sitter älsklingen och jag (eller halvt jag) och kollar på Rix morgon zoo hur bra är inte det då ? Tycker om Titti faktiskt det är lite jävlar inamma i henne , hon sitter där med två killar som kanske kan vara svårt ibland när man är ensam tjej det beror på hur killarna är ... men jävlar vad hon kan försvara sig själv emot dom ! Sånt gillar jag !

Det borde finnas fler som hon , tjejer ska inte ta skit ifrån killar , killar är ganska duktiga på att tro att dom är sååå mycket bättre än oss tjejer fast det många gånger är tvärtom ! (Min åsikt då) fast det är klart killar ska inte ta skit ifrån tjejer heller ingen ska vara taskig emot varandra !

Hur som helst !

Kramas lite i soffan innan det är dax att börja göra lite nytta och göra sig klar innan skolan börjar ! Så får vi se om det blir nå fint väder idag det ser så ut ... försöka hitta på något skoj idag när älsklingen är ledig och allt !

Hoppas vädret håller i sig !


Här är låten som jag skrev tidigare i ett inlägg ! Har kommit på nu tack vare Jenny E hur man lägger ut låtar ifrån youtube i bloggen ! HAHHA dum som man är !

Av Linda Johansson - 17 april 2012 17:43



Kan lova att den här låten spelas en hel del här hemma !

Av Linda Johansson - 17 april 2012 14:21

Idag är precis allting bara BLÄ allt kör ihop sig ! blir tokig GAAAH ! Skiter i att blogga nå idag !

Hörs imorgon !

Av Linda Johansson - 16 april 2012 06:55

Godmorgon !


Hoppas ni sovit gott ... det har jag fast det vart lite sent igår men det gör ingenting , jag är väldigt trött just nu men det går över senare ! Jag ska snart cykla iväg till jobbet , jobbar förmiddag idag 08.00 till 13.30 perfekt tid för jag ska hämta Nea på skolan till 14.00 äntligen kommer min älskade skatt hem efter en heela vecka hos sin pappa !

Fast dagarna har gått fort har haft lite i plugget och göra sen har jag jobbat och så självklart umgåts med älsklingen och vänner så jag har fått tiden att gå ! Men idag kommer hon hem ... får se vad veckan har att erbjuda ... men senare idag efter vi slutat båda två ska vi åka hem till mamma & pappa och hälsa på tar med lite bakat som jag och Älskligen och Jenny gjorde i lördags ! Bjuda på lite götta :-)


Usch vad trött jag är ... och inte kan man dricka kaffe heller för man blir så jäääävla uppblåst i magen ...

(Intessant att veta , inte direkt kanske) men jag blir det och därför kan jag inte dricka kaffe så då får jag gå runt och vara trött istället ... men krafterna kommer komma senare klockan ringde iaf 05.30 imorse och jag somnade strax efter 12 igår kväll medans älskligen stod i duschen orkade inte hålla ut längre !

Ne nu ska jag göra det sista innan jag ska cykla iväg kanske piggnar på mej lite efter en cykeltur det är inte direkt varmt ute så man lär väl frysa och huttra efter vägen !

Hörs !

Av Linda Johansson - 14 april 2012 19:36

Har man inte världens bästa pojkvän som går upp mitt i natten och lagar mat åt sin fulla flickvän för hon ringer och är hungrig fast han ska upp och jobba förmiddag ? bortskämd som man är :-) stackarn som får drass med mej ! Fast han är underbar har nog aldrig blivit så bortskämd av någon kille som jag blir av Marcus ! Min älskling



Ikväll blir det Skilda världar maraton (serien som gick på tv förut) vi har lånat hela boxen ... passa på att vara med älskligen lite igår träffades vi inte på hela dagen förut en sväng på natten !

Ska göra lite mat ihop och baka mockarutor hur gott är inte det då liksom ? Så det blir en lugn Lördag inte ens ett glas vin

fick nog igår :-) fast jag inte alls varit nå bakis idag så vill jag bara dricka alkoholfritt idag !

Hoppas att ni får en trevlig kväll vad ni nu än ska göra !


Av Linda Johansson - 13 april 2012 16:00

Jag tror att alla (iaf dom flesta) känner igen sig i den här låten eller iaf har gjort någongång i livet !


Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like  somehow you just don't belong
And no one understands you


Do you ever  want to run away?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on  turned up so loud
That no one hears you screaming


No you don't know  what it's like
When nothing feels alright
You don't know what it's  like
To be like me


To be hurt, to feel lost
To be left out in the  dark
To be kicked when you're down
You feel like you've been pushed  around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save  you
No you don't know what it's like
Welcome to my life


Do you  wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more
Before your life is over?


Are you  stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their  big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding


No  you don't know what it's like
When nothing feels alright
You don't know  what it's like
To be like me


To be hurt, to feel lost
To be left  out in the dark
To be kicked when you're down
You feel like you've been  pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to  save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life


No one  ever lied straight to your face
And no one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy
But I'm not gonna be ok
Everybody always gave  you what you wanted
You never had to work
It was always there
You don't  know what it's like
What it's like


To be hurt, to feel lost
To be  left out in the dark
To be kicked when you're down
You feel like you've  been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there  to save you
No you don't know what it's like (what it's like)


To be  hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked
When  you're down
You feel like you've been pushed around
To be on the edge of  breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's  like
Welcome to my life

 

   

Av Linda Johansson - 13 april 2012 15:35

Fredag !


Och vad passar inte bättre än lite vin efter en stressig vecka med plugg och jobb ! Får se vad kvällen har att erbjuda ... finns säkert någon som har fest nånstans ... eller om vi bara blir hemma hos mej det visar sig !

Sitter och väntar på att Jenny ska masa sig hit så jag kan gå in och duscha ... men hon är jue sååå seg ;-D så man får duscha så man får hälla upp ett stort glas vin sen och bara njuta ... ! spriten får vänta tills senare ! höhö

Jag lär säga att det är tur att man har pojkvän och stadigt ... speciellt när Linda ska ut på äventyr det skulle kunna sluta illa annnars det brukar det göra ... ! Men man lever bara en gång ...

Hoppas ni får en trevlig kväll !


 

Av Linda Johansson - 13 april 2012 08:49

Godmorgon !


Nån mer än jag som är så trött så man mår illa ? hmm ! men kan säga att jag är glad att det är helg iaf... vill ligga hemma  i sängen med älskligen och kramas men plikten / skolan kallar ... tur att man bara går till lunch idag iaf !

Så då kan man pina sig upp och iväg ... Ikväll kör vi lite tjejkväll skit snack och alkoholintag kommer bli kul !

Måste bara ladda batterierna efter skolan så kör vi igång !


Kommer ta en pause med pluggandet i helgen och köra igång riktigt till veckan ... känner att jag behöver lite tid till att hinna med andra saker också innan Nea kommer hem igen på Måndag ! Som sagt ladda batterierna och ta nya tag ! Ne dax att ta fram böckerna händer inte så mycket när man sitter på facebook och bloggar också !

Hörs !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards