Alla inlägg under april 2012

Av Linda Johansson - 2 april 2012 07:49

Godmorgon !


Hoppas att ni har sovit gott , det har jag iaf gjort bredvid min älskling ... dock har han snarkat en hel del men jag borde väl vara van vid det här laget :-)   men det är alltid lika mysigt att sova bredvid honom endå fast han snarkar värre än en björn ! Tyvärr så ringde klockan alldeles fööör tidigt jag var inte alls berädd att gå upp ! 


Ska på möte nu ... får se om det gör någon skillnad men det tror jag inte ... Sen så kommer min lilla skit unge hem ska hämta henne i skolan ... vad dagen erbjuder vet jag inte än ... jag tror att vi åker hem till mamma & pappa behöver hjälp med att skriva på ett papper som ska in så jag får börja övningsköra ! Jag har aldrig gjort detta förr och jag är inte direkt smart och dom som känner mej vet hur dum jag igentligen är !  

Hörs !  

Av Linda Johansson - 1 april 2012 19:30

Tillsammans med älskligen och Jenny L med lite bigbrother och götta så klart !

Springa förbi affären och köpa nå att tugga på ... det behövs dagen efter och en massa alkholfritt dricka !


    

Av Linda Johansson - 1 april 2012 14:19

Vakna imorse av att grannens brandlarm skrek för fullt ! Jag visste inte först vad det var som lät ... Och innan jag fattat vad det var så hade jag väl hunnit brunnit inne kan jag väl tänka mej :-P men efter ett tag så slutade det så det var väl inge farligt antar jag ... men paranoid som man är så tyckte jag att det börja lukta bränt överallt ... !

Men jag lyckades somna om och är pigg och utvilad fast jag drack igår ... tror det kan bero på vattnet jag drack imellan att klunkar :-)



Väntar på Jenny E och Jenny L för att frossa lite pizza och snacka lite skit om livet och allt vad det tillhör ! Kolla på nån kass film och bara vara har inte så stor lust att göra så mycket mer idag faktiskt !


 

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards