Direktlänk till inlägg 19 juli 2009

Den hårda Sanningen om mig !

Av Linda Johansson - 19 juli 2009 19:20

Varför kan det ALDRIG i helvet få vara bra för ?

VARFÖR ska jag ALLTID få vara ledsen ?

Är det meningen att jag ALDRIG ska få må bra ?

Har jag gjort eller sagt något som gjort så att jag inte förtjänar att vara lycklig någon JÄVLA gång i mitt liv ?

Det ska ALLTID dyka upp något som gör mej så sjukt ledsen och förtvivlad !

Jag VILL också få må bra , någongång

Men det kanske inte är meningen att jag ska få vara lycklig och må bra ?

Det är kanske meningen att jag ska fortsätta virra omkring i detta mörker som jag befinner mej i !

Jag vet inte vad jag ska göra för att JAG ska bli lycklig !

Jag vill INTE ha det så här längre , VARFÖR kan det inte bara få vara bra ?

Varför MÅSTE man behöva kämpa dag ut och dag in hela tiden !

Jag vill bara LEVA och slippa fundera så mycket på allt runt omkring

Ta dagen som den kommer leva och känna !

VARFÖR får ALLA andra vara lyckliga ? ALLA utom JAG ?

Jag KÄMPAR jag FÖRSÖKER och ger ALLT !

Men INGENTING blir bra utav det jag gör !

Jag tror att jag MÅSTE vara så FÖRBANNAD misslyckad som människa !

För man kan INTE ALLTID göra fel !

NÅGONGÅNG måste man kunna göra rätt också !

Men tydligen så kan INTE jag göra det !

Jag är så GRYMT förtivlad & Besviken på ALLA just nu och den som jag är MEST förtivivlad och besviken på är på MEJ själv !

Att jag INTE kan inse sanningen någongång !

Att jag VERKAR leva i ett slags förvriden fantasi

Att jag TROR att jag kan göra dom jag tycker om lyckliga , men istället gör jag dom illa på många olika sätt !

Jag VILL INTE göra dom jag tycker om illa , ALLT jag vill är att dom ska må bra bra tillsammans med MEJ !

Men tydligen så går inte det !

Är det MEJ det är fel på ?

Det måste det vara !

För någon annan kan det jue inte vara fel på !

Just nu känner jag att jag BARA vill säga upp bekantskapen med livet !

Finna lycka någon annan stans !

SOM om den skulle finnas där , när den INTE finns någon annan stans ?

MEN jag ÄR jue lycklig men INTE så här

OM det BARA kunde vara annorlunda på något sätt !

Jag BEHÖVER nytt hopp ny tro

Det skulle INTE bli så här , det var INTE meningen att det skulle bli så här !

Men ENDÅ så blev det så här , ibland känns det som om det sitter någon inom mig och styr mig , styr vad jag säger och min handlingar !

Sitter där inom mig och skrattar åt mig , skrattar för att JAG inte kan vara lycklig som ALLA andra !

Det är en HÅRD sanning men tyvärr den är sann !

Hata mig , slå mig , spotta på mej gör vad ni vill jag har FÖRSÖKT ändra på mig jag har GETT mycket och lite till !

Men det räcker TYDLIGEN INTE , mer kan jag INTE göra !

Låt mej få bra det är MIN tur nu , att få vara lycklig !

MED eller UTAN er ! jag SKA klara det endå !



Tack för mej !
























 
 
Ingen bild

Camilla

20 juli 2009 09:58

Nämen oj då gumman, vad är det som har hänt? :( Så ledsen jag blir för din skull när jag läser detta!

Jag hoppas att det löser sig och snart känns bättre igen! Usch det är inte roligt alls när allt är sådär!

Ta hand om dig tjejen!!

Kram Camilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards