Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Linda Johansson - 2 juni 2009 20:50

Godkväll !


Äntligen är det kväll GUD vilken huvudvärk jag har haft idag hela dagen !

Men nu börjar den gå över tog en alvedon för ett tag sedan !

Nea och jag åkte hem till mamma och pappa en sväng iaf blev inte så länge

pappa och brossan hämtade oss vid 17.30 tiden i Buicken ! (Nea älskar att åka i caben)

Tyckte det var lite VÄL sent att åka iväg då men Nea godtog inte att vi stannade hemma hon ville hem till mormor och morfar hon är en RIKIGT mormor och morfar unge :D

Så vi stannade där till Micke hämtade upp oss efter jobbet vid 20.00

Åkte hem och åt lite kvällsfika och gjorde kväller Nu ligger Nea i sängen tror hon sover men är inte rikigt säker !

Hon ska till dagis i morgon också för jag MÅSTE ner till försäkringskassan

om vi ska få lite pengar den här månaden :D

Fick förresten sommar schemat ifrån jobbet idag Snälla Linda-Mari hämtad det åt mej hon skulle dit på möte så hon tog med sig mitt också och kom över med det TACK ! :D (vet att du läser min blogg)

Blev lite smått besviken faktiskt !

Jag fick BARA nätter fast det visste jag väl redan om efter jag pratat med chefen men jag fick BARA fem veckors jobb i sommar och MÅNGA lediga dagar kommer jobba ifrån v. 27 - 32

Hela v. 31 är jag helt ledig kommer bli lite dåligt med pengar men endå tjänar man mer när man jobbar natt så jag får väl vara glad  för det iaf !

USCH så trött jag är på det där jobbet nu dom bara kör med en hela tiden

Dom förväntar sig att man ska stå givakt på en gång när dom ringer !

Sen OM man har tur får man jobba i iaf 6 timmar

Det är ABSOLUT INTE för att dom är missnöjd med mej för jag kan med stolthet säga att jag är en utav dom BÄSTA där !

Utan dom har tagit bort 99 tjänster i kommun här i Sandviken och dom drar in som FAN på oss vikarie ordinarie får till och med täcka upp för varnadra i första hand innan vi får jobba !

Därför känner jag mej uttnytjad och ska söka annat jobb så fort jag jobbat klart i sommar !

Vi får se vart det blir om det blir här i Sandviken eller i Falun !


Ne nu ska jag mysa lite med Micke om han kunde sluta blänga på TVn och mysa med mej istället får väl hoppa på han eller nå ;D

Godnatt sov gott allesammans !


Tjingeling !





Av Linda Johansson - 2 juni 2009 15:15

Hejjhopp !


Usch någon mer än jag som VERKLIGEN HATAR och städa ?

Det är SJUKT jobbigt och jag fick till och med huvudvärk på köpet !

Men nu är det rent här hemma iaf dammat dammsugit och torkat golven

Nu HOPPAS jag att det kan hålla sig rent och fint i några dagar iaf !

Svårt när man är tre stycken i familjen , en stor som är rätt bra på att skita och stöka ner :D Och en liten som är ännu värre :D Men dom är min KÄRLEK endå !

Nu sitter jag och inväntar min lilla kärlek Danne kommer med henne om en liten stund !

Och senare ikväll kommer den stora älsklingen hem också han kom lite sent till jobbet idag så han kommer iaf jobba till 19.00 ikväll så han är väl hemma vid 19.30 tiden känns som om vi ALDRIG träffas sen han började jobba han jobbar så länge ifrån morgon till kväll sen är han så trött när han kommer hem så vi gör inte mycket kollar på film , myser , och äter det är typ allt men HUVUDSAKEN är att jag får vara tillsammans med honom <3

Vad jag och Nea ska göra när hon komm hem har jag INGEN som helst aning om dåligt väder ute och det finns INGENTING att göra heller !

Vi får se om vi kanske åker hem till mamma och pappa en liten stund idag

Vi får se vad som händer !


Till helgen är det Falukalaset så jag åker med 10.30 tåget till FalunFredag ska först vara på sjukhuset 09.15 men jag kommer säkert hinna får ta med mej packingen dit som tur är så följer med mamma med och underhåller Nea lite grann och skjussar mej till tåget sedan !

Sen följer Nea med mamma hem har funderingar på om hon ska få stanna där över helgen för jag kommer inte komma hem förens på Söndag

Mamma tyckte att hon kunde vara hos dom hela helgen var tänkt att hon skulle vara hos DanneFredag men han jobbar hela dagen så det är igentligen INGEN idé vi får se hur det blir !

Till Falun ska jag iaf RIXFM är där på Lördag så det är därför jag vill dit :D

Ne snart kommer skruttis så jag ska ta emot henne skriver mer senare ikväll kanske eller så blir det i morgon ! Hare bra allesammans !


Tjingeling !








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards