Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Linda Johansson - 3 juni 2009 14:39

 If I had to live my life whitout you near me

The days would all be empty

The nights would seem so long

Whit you I seee forever oh so clearly I migth

have been in love before but it never felt this strong

Our dreams are young and we both know they´ll take us where we want

to go , Hold me now , touch me now I don´t want to live without you

Nothing´s gonna change my love for you

You ought to know by now how much ,  I love you One thing you can be sure of I'll never ask for more than your love

If the road ahead is not so easy Our love will lead the way for us Like a guiding star I'll be there for you if you should need me You don't have to change a thing I love you just the way you are So come with me and share the view I'll help you see forever clear !



Av Linda Johansson - 3 juni 2009 12:18

Ja det kan man börja fundera på om hösten är på väg !

FY så kallt det är ute idag det blåser JÄTTE mycket och kalla vindar !

Om det endå kunde blåsa lite varmare vindar så skulle det inte varit så kallt ! Kan inte vara många plus grader idag inte !

Men stod i tidningen (om man ska tro vad dom skriver) så ska det bli varmare nästa vecka då är sommarvärmen tillbaka men det är då det !

Har bara 3 veckor kvar innan jag börjar sommarjobba vill gärna sola lite mer och hinna bada lite grann också !


Lämnade Nea på dagis idag kl 09.00 som håller på att måla om bron som vi brukar gå över när vi går till dagis så idag fick vi gå igenom skogen funderade ett tag på att gå runt ta en omväg för det ligger så mycket kvistar och skit i skogen som Nea kunde göra sig illa på !

Kände mej lite små stressad vi gick iväg rätt sent och jag skulle möta upp Linda utanför dagiset för att traska ner på stan till Arbetsförmedligen / Försäkringskassan !

Men som tur var hittade jag en annan stig i skogen som var lätt att gå !

Så nu vet jag i fortsättningen så länge som dom målar om bron vart vi kan gå för att vara säker på att inte göra oss illa !

När jag lämnat av Nea på dagis så knatade som sagt var jag och Linda iväg till stan åt lite frukost på marangoni (SUPER DUPER GOTT)

Stor macka med gurkmajonäs och köttbullar och en massa grönsaker på och en varm kopp choklad nu när det var lite små kyligt i morse !

Satt där och snackade en massa skit om allt och ingenting som BARA vi kan göra !

När vi kände att vi var klar så gick vi vidare till Arbetsförmedligen / Försäkringskassan skulle lämna in papper om jag ska få nå pengar den här månaden ! Fick vänta en stund men när det var min tur att skriva på papperet så visade det sig att jag inte kunde lämna in det förrens på Fredag typiskt då ! Får lämna in det på Måndag !

Efter det knatade vi hemåt skijdes på halva vägen !

Nu sitter jag här !


Ska snart gå iväg och hämta Nea jag har INGEN aning om vad vi ska göra vi kanske går ut och cyklar lite grann går förbi Malin och barnen kanske !

Om dom är hemma !

Så kallt ute så jag har inte sån stor lust att vara ute !

Men någonting lär vi göra idag något kul är sugen på att göra något rikigt kul idag !

Får fundera ett tag till är JÄTTE sugen på att åka upp till Högbo bara jag och Nea idag men jag vet inte hur vi ska ta oss dit rikigt !

Men det ska väl gå att fixa någon kan säkert skjussa ut oss !

Vi får se skriver mer senare ikväll !


Jag ska ALLTID offra mej men DU då ? När ska DU offra dej ????

Trött på det här nu !


Tjingeling !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards