Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Linda Johansson - 21 juni 2009 20:13

Godkväll !


Idag har det varit rikigt skönt ute SOMMAR värme helt UNDERBART !

Men inte har jag varit ute för det (Fy skäms på mej)

Jag har varit inne hela dagen och kollat på film och tyckt synd om mig själv! vad patetisk man är igentligen !

Ne jag får ta och skärpa mej :D

Igår var det nog en av dom jobbigaste dagarna jag varit med om !

Jag har nog ALDRIG känt mej så ensam som jag kände mej igår

Så misslyckad och ,oönskad och, oälskad av ALLA !

Så gårdagen var inte alls bra ! Många tårar som föll ner för mina kinder

Men den här dagen har varit lite bättre kanske beror på att min ÄLSKADE unge kom hem idag till mej det var helt UNDERBART att få hem henne igen så som jag har SAKNAT henne det är inte klokt

Nu är hon hemma hos mej tills på Fredag sen åker hon igen i 16 HELA dagar jag vet inte rikigt hur jag ska klara av det det kommer vara så TOMT och ensamt utan hennes glada skratt och hennes tjatter !

Jag får försöka bita över jag kan alltid ringa sen får vi se om jag kanske kan få träffa henne någonting jag HOPPAS på det

Men nu ligger hon i sin säng och sover så sött hon var helt utmattad idag

Vi tog en promenad till kiosken för att köpa lite små saker träffade på Donnie och Kusin Malin där också tog sällskap medans ungarna sprang och lekte satt och snackade lite skit jag och Malin MITT på backen :D

Var ett tag sen man träffade henne nu så det var kul att se henne en stund :)

Sen gick Nea och jag upp spelade lite fia med knuff och la lite pussel tillsammans (men så klart så fattades det en massa bitar till pusselet)

Sen kom mamma och Emma över en sväng och lekte med oss en stund

Åt lite kvälls fika och myste :D

Imorgon får Nea gå på dagis iaf tänkte passa på att göra lite nytta som inte har blivit av i helgen för jag har mått för dåligt för det !

Men INTE lider hon för det hon tycker om att vara på dagis hon trivs JÄTTE BRA där :D

Sen blir det säkert så att man knatar ner till mamma och pappa för Nea ville så gärna åka dit idag men det vart för sent så vi sa att vi åker dit i morgon istället !

Ne dax att göra lite annat kanske ?


Du betyder MYCKET det spelar INGEN roll vad andra säger , det är DEJ jag vill vara med !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards