Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Linda Johansson - 10 juni 2009 08:34

Godmorgon !

Jag kan lova att det INTE är roligt att slå upp ögonen till sånt här TRÖK väder precis ! regn reng och mera regn vart tog sommaren vägen ?

Igår på eftermiddagen/kvällen var det jue varmt och skönt ute men idag ?

Ett inne väder med andra ord !

Nea slog upp sina bruna ögon 07.05 i morse hon ville ligga i min säng och kolla på TV en stund innan hon gick upp ! vid 08.00 ville hon ha frukost så vi gick upp och åt lite frukost diskade undan lite disk så nu är det iaf klart!

Igår åkte vi iaf ut till Jädefors till bror och Emma så ungarna fick leka av sig lite grann dom härjade omkring i sandlådan och med en massa bollar och sprang och skrek och skrattade !

Sen gick mamma och jag och ungarna iväg och köpte en varin glass ! GÖTT det :D

Kom hem i skaplig tid för att göra fläskpannkaka lyckades VÄLDIGT bra för första gången faktiskt :D så det blir en repris med pannkakan idag också !


Nea sitter och spelar TV - spel och jag ska snart ta fram dammsugaren och få det lite rent och snyggt här hemma !

För vi åker nog i morgon jag och Micke och Nea åker till Danne idag !

Sen blir jag borta hela helgen kommer hem på söndag tror jag iaf så pass så jag kan hämta hem Neamåndag och vara med henne tills hon åker igen på Torsdag så nästa vecka vill jag ABSOLUT INTE sätta igång och städa när jag vill umgås med Nea innan hon / jag åker !

Så det får bli idag istället !

Senare ska jag packa och greja lite grann så jag har med mej lite kläder och skit till helgen ! HOPPAS HOPPAS HOPPAS på fint väder !

MER sol nu !


Tjingeling !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards