Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Linda Johansson - 4 juni 2009 18:42

Godkväll !


Oj vilken dag det har varit idag ! är HELT slut hela jag !

Nea åkte till mamma och pappa igår och sov kvar där !

Jag behövde vara ensam lite grann !

Tjatade med mej Jelan ut på krogen :D hohoh

Hon kom över och gjorde sig klar här sen åkte vi till henne och hämta den andra moped hjälmen och vidare till Tommy för att köpa lite dricka !

Sen åkte vi hem till Jelan igen drack lite lyssnade på musik och gjorde oss klar !

Sen vidare till steel town vid halv 12 tiden ! var faktiskt lite folk ut fast jag inte trodde att det skulle vara det :D

Sen träffade man jue på folk man ABSOLUT INTE vill se igen men så är det Sandviken är litet !

Sen träffade man jue folk man gärna träffar oftare :D

Sen efter ett tag drog vi vidare till Kharma var lite folk där också

Men jelan var ganska trött hon skulle upp och jobba idag så vi drog vidare till steel town kollade läget och sen stod vi ute och snackade med ett gäng innan vi drog vidare hemåt ! Klockan var väl någonstans där vid 01.00 tiden när jag var hemma hos mamma och pappa !

Somnade direkt när jag kom dit Nea sov så klart redan hon hade somnat på soffan med mamma så jag la mej i data rummet !

Nea kom väl upp vid 09.00 tiden tror jag orkade inte kolla på klockan !

Satte på en film åt henne och somnade om vaknade inte förrens 10.30

Då var det lite frukost och lite mys :D

När mamma slutade jobbet så åt vi lite mat och sen åkte Nea och jag hem

Har tvättat sen jag kom hem inför i morgon när jag åkter till Falun

Sen har jag gjort mat diskat och vikt en massa tvätt packat osv !

Så hela dagen idag har varit GANSKA tråkig !

Regn och rusk så man har inte kunnat varit ute någonting alls !

Men Nea har inte klagat för det hon har underhållt sig själv i sitt rum medans jag plockat och donat !

Så nu är jag ganska trött och huvudvärk har jag också som om det vore något nytt !

Vi ska strax lägga oss i sängen och kolla på en film och mysa lite innan vi somnar vill passa på nu när jag åker iväg över helgen och inte träffar Nea förrens på söndag !

Ska upp tidigt i morgon också för att göra mej och Nea klar för att gå till sjukhuset Nea får cykla hon har tid där 09.15 sen efter det knatar vi hemåt så jag kan packa det sista och kolla så det ser någeselunda ut här hemma innan jag åker iväg !

Mamma hämtar mej och Nea skjussar mej till tåget som går 12.39 är i Falun då 13.30 ungefär då möter Micke upp mej där sen åker vi hem till hans pappa och laddar inför Falukalaset !

Kommer bli skoj :D


Nej nu är det säng dax med en film och en massa mys ! Somna rätt tidigt så man orkar med morgondagen också !

Kommer nog inte blogg någonting i helgen ! Kanske man jag lovar ingenting ! annars får ni vänta med lite skvaller om helgen på söndag!


Tjingeling ! Puss & Kram


















Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards