Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Linda Johansson - 6 juni 2009 16:25

Hejj på er !


Kan man verkligen tro att det är sommar nu ? Att vi är inne i Juni månad ?

Knappast det är jue SVIN kallt ute det är kan inte vara många plus grader !

Jag är INTE såå sugen på att kolla upp det heller känns bättre att INTE veta hur kallt det är ute !

Jag går omkring med 4 par strumpor ett par lång kalsonger och ett par byxor på det OCH en tröja och en tjock tröja på det !

Det är jue INTE KLOKT ! rena rama vinter klädseln som jag brukar ha på vintern  !

Nej , nu vill jag ha en RIKIG sommar med en massa sol och värme så man inte behöver ha så mycket kläder på sig !

Kunna bada och äta en massa glass och bara NJUTA !

HOPPAS VERKLIGEN på bättre väder till veckan men enligt internet så skulle det inte bli så mycket bättre lite mer plus grader kanske men fortfarande INGEN SOL !

Är fortfarande kvar i Falun åker hem i morgon umgås lite med min lilla prinsessa ! Som är hos mormor och morfar nu och det går ABSOLUT INGEN nöd på henne hon ÄLSKAR att vara hos mamma och pappa

Får se om dom kommer till Falun i morgon skulle vara barnens dag här i Falun imorgon med en massa barn aktiviteter ! + karuseller !

Så kan jag passa på att åka hem med dom så slipper jag det där JÄVLA tåget som är SÅÅÅ  tråkigt att åka !

Vi får se i morgon !

Vart iaf en lugn kväll för mig igår drack knappt någonting bara några klunkar hade SJUKT ont i magen och var AS trött så jag kände inte för att festa till ordentligt och ibland är det FAKTISKT skönt att vara nykter också !

Micke tjatade iaf med mej in i virvellvinden (En karusell) på Falukalaset och FY FAN vad fort det gick det gick bra i början men när det blev FÖR mycket snurr på BARA oss kändes det som för Micke uppmuntrade karusell killen att snurra på oss så började det att vända sig i magen på mig jag vill BARA UR karusellen så fort som möjligt !

Som tur var så stannade karusellen efter en liten stund men för mej var det en evighet och jag kunde få kliva ur om dom inte hade stannat så hade jag nog INTE gått så bra !

Men kvällen var rolig iaf ! Och senare ska jag och Micke åka ner igen för att jag vill kolla på RIXFM !

Bloggar mer i morgon ! tare lungt nu alla där ute med alkoholen ! :D


Tjingeling !










Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards