Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Linda Johansson - 20 juni 2009 20:28

GUUUD vilken tråkig dag det har varit idag !

jag har absolut INTE gjort ett skit idag jag har haft så JÄVLA tråkigt så tråkigt man bara kan ha !

Ingen som är sugen på någonting nu för tiden !

Är så JÄVLA less på alla omkring mej nu

Här sitter man helt ensam hemma en LÖRDAG ?

Vart har man alla sina kompisar tro ? Jag kanske inte har några verkar inte bättre !

Det enda jag har gjort idag är att legat i sängen och kollat på OC serien

Jo jag följde med mamma och pappa ut i Biucken en sväng för att åka och äta lite grann tog kanske ca 1 timme sen var man hemma igen ensam !

Usch va jag känner mej nere idag ! jag har ABSOLUT INGEN att prata med om mina problem vad jag känner och hur dåligt jag mår just nu !

INGEN orkar jue endå lyssna medans jag ALLTID ALLTID ska finnas där och lyssna och trösta och ge goda råd HELA tiden , men när jag VERKLIGEN behöver någon som kan få mej att må bättre då finns det INGEN där !

Den ENDA i hela världen som betyder NÅGONTING för mej just nu är Nea min ÄLSKADE lilla prinsessa du sviker mej aldrig ! jag är så GLAD att du finns  du lyser upp min dag ! <3

USCH finns INGET värre än kompisar som är för UPPTAGNA med sina prolem och hur dom mår att dom inte ens har tid att lyssna FEM jävla minuter ens !

Kanske är dax att kolla igenom telefonboken i telefonen !


Ne nu var det mycket gnäll men just nu känns ALLTING meninglöst !

den ENDA som jag har kvar nu är Nea jag behöver inte ha någon annan heller för jag ska ge ALL min energi till henne nu BARA henne

Ne nu känner jag att tårarna börjar rinna ibland kan man bara inte hålla emot utan det måste ut !

Vilket liv man igentligen har ensam hemma på en lördagskväll på midsommarhelgen ! HELT sjukt !








Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards