Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Linda Johansson - 11 juni 2009 14:00

Tjolahopp !


Ja då var man reda för att åka till Falun då inväntar bara Micke som slutar 16.00 sen åker vi direkt när han duschat och packat ner sitt han ska ha med sig !

Ska bli skönt att få komma till Falun igen trivs SÅÅ BRA där men jag trivs hemma också känns som om jag har fått två hem på sån kort tid :D

För jag vet att jag ALLTID är välkommen dit !

Jag har haft en skön morgon helt ensam !

Jag har kollat på TV fixat och donat lite gjort mej klar målat naglarna och duschat och lite sånt ibland är det SKÖNT att få vara lite ensam också !

Men jag SAKNAR mina två kärlekar en kommer jue hem snart den STORA men den lilla hon blir borta i några dagar nu :/

Sen när hon väl kommer hem så är hon hemma i BARA tre dagar sen åker hon igen kommer känns VÄLDIGT tomt !

Ne nu ska jag invänta Micke sen åker vi bloggar säkert i helgen också !


Ta det lungt i helgen nu ! Tjingeling!






Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards