Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Linda Johansson - 12 juni 2009 21:14

NÄR SKA DETTA TA SLUT ??? allt JÄVLA regnande det spöregnar här i Falun !

Stackars alla studenter idag som har haft ett PISS väder dom är värd lite sol iaf tycker jag !

Jag börjar faktiskt tvivla på om vi kommer få någon RIKTIG Somma i år !

Går man in på www.smhi.se så är ALLT man ser regn regn och åter regn eller BARA mulet och inte många plus grader !

Snart börjar man sommarjobba också V.27 (AS missnöjd och besviken på mitt sommar schema i år fy fan) ska man inte få någon sol alls och värme innan dess ??


Sitter iaf i Falun JÄTTE skönt just nu har nyss tagit en varm dusch och har lånat en STOR t-hirt av Micke och hans STORA mysbyxor och osminkad och håret på en knut på huvudet ! ÄRSJUKT skönt att bara gå omkring och se ut som man vill !

Slippa vara någon man INTE är !

ska hinna med att göra två tårtor tills i morgon till Anges kalas !

Så dom får stå och dra sig lite under natten brukar bli saftigare då !

och kolla på film så klart !

Nästa helg är det Orsa som gäller men löningshelgen den 27e då ska jag och Linda ut och RÖJJA som bara FAAAN ! har saknat det nu JÄTTE mycket !

Då blir det bara vi tjejer !

Ne nu ropar Micke !


Puss & Kram och godnatt !





Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards