Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Linda Johansson - 8 juni 2009 22:01

Nu blir det sängen Nea sover och jag är trött också sängen med en bok en stund först !



Av Linda Johansson - 8 juni 2009 13:10

Hejj hopp!


Det är lite varmare idag är 15 grader ute men solen ligger och trycker bakom molnen och det är jue mindre kul !

Var inte så mycket moln tidigare på morgonen , men nu lite senare så har det samlats en massa moln som jag ABSOLUT INTE vill ha !

Men man slipper iaf TOK frysa tror jag ! MER värme TACK !

Ska snart knata iväg och hämta skrutt på dagis sen ska vi gå ner på stan måste till Arbetsförmedlingen & Försäkringskassan som jag skrev igår och lämna in ett papper så man får lite peningar behövs VERKLIGEN nu !

Sen möter vi upp mamma på stan vet inte vad vi ska hitta på idag rikigt !

Beror på hur vädret kommer se ut senare om man kanske ska prata med pappa och åka lite CAB kanske :D det tycker jue Nea om också så !

Imorgon kommer Älskling också blir en massa mys och sånt :D

Har inte så mycker mer att skriva just nu får se om det blir några rader senare


Tjingeling P.S UT och njut av den lilla värme vi har fått iaf i morgon kan det vara försent !






Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards