Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Linda Johansson - 16 juni 2009 21:44

Var inte rädd mitt barn,
allt blir som det ska va.
Trots skuggorna som ruvar,
och farorna som lurar,
så lovar jag att allting ska bli bra.

Var inte rädd mitt barn,
vi hittar snart tillbaks.
Det finns en väg i mörkret,
i dimmorna och töcknet.
Jag lovar dig att natten ska bli dag.

Jag är den bro som orkar bära dig
Jag är den hamn där du är trygg
Jag är den eld där du kan värma dig
Jag är den famn som ger dig skydd

Var inte rädd mitt barn,
vi kommer dit vi ska.
På andra sidan natten,
finns gryningen och skratten.
Jag lovar dig att allting ska bli bra.

Av Linda Johansson - 16 juni 2009 21:09

Halelulija !


Nea och jag knatade upp vid 09.00 tiden gick upp och åt lite frukost

Sen ville Nea kolla på TV så jag passade på att göra mig klar medans !

Mamma kom och hämtade oss vid 12.00 ungefär dumpade av bilen hemma hos mamma & Pappa knatade ner på stan till folketshus för att äta lite god mat , raggmunk med sylt och bacon och så var det nå kött och potatis och pepparrotsås SUPER GOTT alltihopa

Sen efter lite god mat och efterätt gick vi för att hälsa på mormor var ett tag sedan så vi tyckte vi kunde göra det en stund !

Tiden drog iväg och jag knatade iväg till mötet på Familjerätten , mötet gick bra vi kom bra överrens det enda som blev löst idag var semester veckorna med Nea det blev inget avtal för umgänget skrivet idag tråkigt nog men jag LÄR kolla upp lite saker före innan jag kan skriva på !

Danne kommer ha sina semester veckor V. 28-29 och jag kommer ha mina V.31-32 det kommer bli många dagar man inte får träffa prinsessan men det får gå endå hon kommer vara ute på en MASSA äventyr med sin pappa som hon kommer tyckte är JÄTTE roligt så får man tänka !

Vi kommer få en ny tid i Augusti för att skriva om schemat för avtalet !

Så än slipper vi inte dom börjar kännas VÄÄÄLDIGT jobbigt nu har gått hos dom i 4 år det börjar bli uttjatat men endå så har vi löst MÅNGA problem tillsammans med dom fått MYCKET hjälp och goda råd men samtidigt så har man fält några tårar skriktigt och varit JÄTTE förbannad och sagt många dumma saker som inte har varit ALLT för trevliga ! och andra studen har man skrattat och haft det trevligt ! MYCKET blandande känslor !

Så i Augusti får vi se om det ÄNTLIGEN blir sista mötet på Familjerätten för oss ! HOPPAS !


Iaf så efter mötet (som gick bra) så gick jag upp till mamma och pappa åt lite jordgubbar MUMS och tjattrade och hade det trevligt !

Sen när pappa kom hem efter jobbet så åkte mamma och jag och handlade lite grann behövde lite mat i skåpen åkte tillbaka till mamma och pappa en stund sen kom Micke och hämtade oss åkte hem och gjorde lite mat och åt tillsammans sen vart det kväller för Nea som var väldigt trött läste en saga sen var hon nöjd somnade och sover så sött nu :D

Mammas lite älskling <3

Micke och jag har små brottats lite i sängen kittlas och busat och skrattat Och självklart pussats och kramats :D MYSPYS !

Ska snart lägga oss i badet tillsammans sen blir det sängen och sova eller om det blir en film om man orkar vill säga !


Godnatt sov så gott allesammans !

Puss & Kram







Av Linda Johansson - 16 juni 2009 08:45

Godmorgon !


UNDERBART att vakna och kolla ut och det är SOL ute HOPPAS att det håller i sig hela dagen och blir JÄTTE varmt det har vi inte varit allt för bortskämda med dom senaste veckorna iaf !

Jag vill ha värme nu slippa frysa igår när vi kom hem så tog jag till och med på mej VINTER jackan ! då är det något som är HELT fel !


Igår när jag hämtade Nea åkte jag Micke och Nea på badhuset och plaskade runt :D var LÄÄÄNGE sen man var där nu !

Men det är fan inte varmt i basängen ingen av dom förutom bubbelpoolen :D tyckte det var skönt att få ställa sig i den varma duchen sen efteråt iaf! men kul var det tillsammans var jätte mysigt <3

Mina två favoriter :D


Idag då ?

Jag ska göra mej klar äta lite frukost osv sen kommer mammsen och hämtar mej och Nea för jag ska gå på det där JÄV LA trökiga mötet

på familjerätten idag !BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ hatar det där !

plus att det ALLTID tar sånt lång tid vill INTE sitta inne idag om det blir bättre väder senare idag!

Men men det är jue en sak som måste göras tyvärr !

Ne lite frukost på det här så blir man snäll sen :D

Bloggar mer senare


Tjingeling !







Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards