Direktlänk till inlägg 26 februari 2010

Kalas !

Av Linda Johansson - 26 februari 2010 22:33

Jag tänkte sammanfatta KORT hur Neas kalas var igår !

Tyvärr kunde jag inte knäppa nå kort den här gången (Duktiga Linda har lyckats tappa  bort laddaren till kameran)

Men Nea var RIKIGT nöjd med kalaset iaf & alla presenter hon fick !

Tårta & en massa annat gott ! Men som vanligt så fick man en MASSA över som man inte vet vad man ska göra av !


Av mamma & Pappa fick hon

En Barbie vagn / luftbalong !

En barbie med två stycken hästar en mamma häst & ett föl

 

Av mig !

En Prins Philip Barbie

En Barbie med rullskridsor & en hund som går själv tillsammans med två valpar !

En Barbie vetränär med lite djur & doktorsaker !

Sen fick hon en Flic tröja & ett par leegins (Jeans)

3 stycken förvarningslådor till Barbiena

Bio (Prinssessan & Grodan)

 

Av gammelmormor !

Nya sängkläder tingelling

 

Av Gammelmoster !

Ett par tajts (Jeans)

En barbie tröja (Tunnika)

Ett hårband !

 

Av tremänningarna !

2 stycken prinsessmålarblock & 1 prinsess pysselbok

Ett paket prinsess bak (så hon kan baka sina egna riktiga muffins)

 

Av Morbror & Kusin Emma !

Hanna Montanah / Maley barbie

 

Av Danne !

Smycken , ett halsband , ett armband & örhängen (Äkta silver)

 

Ja det var allt som hon fick hon var JÄTTE nöjd med ALLA sina saker !

Det är så MYCKET lättare & köpa saker till henne nu när hon börjat bli intresserad av Barbie hon har jue inte varit det förut varken dockor eller barbie det har börjat nu , men tyvärr är sånt SVIN dyrt så man får köpa lite allt eftersom !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards