Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Söndag !

Av Linda Johansson - 28 februari 2010 12:29

// Linda Johanssons blogg  //


Åh , om det kunde SLUTA snö någongång ! Jag är så TRÖTT på den här snön

Jag tror att det är ganska MÅNGA som är det , jag vill ha vår & sommar nu !

Så idag blir det en inne dag tillsammans med lill kärleken   

Vi får försöka hitta på något roligt inne idagi stället för jag känner inte för att gå ut idag & frysa det är iaf Söndag & Söndagar ska man slappa på !

Imorgon & resten av veckan blir TUFF för min del !

Jag jobbar Måndag - Onsdag 11-17 sen på Torsdag 11-16

Sen veckan därpå jobbar jag samma tider , jag hade sån TUR att Malin jobbar en vecka till innan hon går hem för att invänta lillen i magen !

Så till veckan får jag jobba med Malin hon har samma tider som jag har !

Men näst nästa vecka börjar det på rikigt jag HOPPAS jag är mer insatt då !

I Fredags jobbade jag också , jag slog fel i kassan ganska många gånger då !

Men jag är fortfarande ny , dom kan inte förvänta sig att jag ska kunna kassan bara så där på en gång , men priserna går det ganska bra med , jag har en lapp bredvid mig som jag kollar på när folk beställer , visst det tar tid men det får dom faktiskt förstå , dom flesta gör det också , men det finns undantag ibland !

Men snart så , så kommer jag in det där också !

Jag behöver bara lite mer träning !


Sen ska jag försöka ta städningen till veckan också , funderar på att ta den idag när vi endå bara ska vara inne , men jag vill hitta på nå roligare tillsammans med Nea istället för att städa , städa hinner jag med till veckan !

Vill gärna ha städningen klar tills helgen för då ska jag försöka ragga lite folk för att kunna gå ut man lär passa på när man är barnledig !


Nej , nu ska vi göra lite annat ska påbörja maten också tänkte jag !

Sen kommer mamma & pappa hit på eftermiddagen jag ska få deras platt TV för dom har köpt en ny större !

Tjingeling så länge !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards