Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

Kväller !

Av Linda Johansson - 28 februari 2010 21:34

Ja, då var det kväller igen då ! Dagarna går så SJUKT fort man hinner jue inte med känns det som ! 

Det blev lite städning idag endå Nea fick hjälpa till lite grann ! Vi dammade bara lägenheten så nu slipper jag det till veckan iaf !

Nu är det bara golven kvar ! Jag ska inte jobba till veckan heller !

Dom ändrar tider för mej HEEELA jävla tidern !

Jag skulle som jag skrev igentligen ha jobbat 11-17 måndag - torsdag !

Men tydligen har dom inte råd att ha mej jobba så länge , så jag fick bara jobba 2 timmar måndag - torsdag ! I HELVETE HELLER !

Jag skiter TOTALT i det där jobbet nu ! INGENTING fingerar som det ska där ! & inte har jag fått nå pengar än heller fast alla andra har fått det !

HEJ SVERIGE nu är jag arbetslös IGEN !

Men jag ska söka till andra resturanger  tänkte jag om det finns någon chans

Annars får jag gå på praktik istället som var tänkt ifrån början då !

Här kan jag då INTE stanna när dom bollar med mej fram & tillbaka !

Usch så JÄVLA besviken ! Mitt liv är ett JÄVLA HELVETE !

Det ENDA i mitt liv som jag lyckats med som jag verkligen är nöjd med som jag lever för det är Nea !

 

Nej nu skiter jag i det här , tar ett varmt bad försöka lugna ner sig lite !

& Sen försöka sova imorgon åker Nea till Danne igen !

Jag ska söka jobb för fullt gå runt på stan & söka ALLT !

Men med min vanliga otur så skiter det det väl sig också !

GODNATT SVERIGE !

 
 
Elin

Elin

28 februari 2010 22:30

Sov gott gumman! Det är klart att du kommer att hitta något. Det är nu din tur kommer!! Jag håller en tumme för dig! Saknar dig!!

http://elinslalie.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linda´

1 mars 2010 07:36

sv ; har inte glömt dig heller . hur ska man kunna glömma våran tid ? naturligtvis "får" du följa min blogg .

 
Anna L

Anna L

1 mars 2010 09:32

Va tråkigt att det inte funka med det där jobbet =/ förstår att du lessna.. Hoppas du hittar ett nytt! kram

http://lundanna.blogg.se

 
Linda

Linda

1 mars 2010 09:35

Elin - Tack vännen , det betyder mycket ! Jag kan inte fortsätta jobba på det där stället när hon håller på så här emot mej !

Linda - Nej det kan man inte glömma , det kommer nog både du & jag bära med oss allt tokigt vi har gjort tillsammans ! :)

Anna Lund - Tack gumman :) jag ska söka så mycket som möjligt tänkte jag , något jobb lär det jue finnas för mej också !

http://lindajoohansson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

linda ´

1 mars 2010 15:42

Ja, men precis :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22 23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards