Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Linda Johansson - 1 mars 2010 11:40

Ja då var det en ny månad & våran närmar sig sakta men säkert !

Jag orkar INTE ens kolla ut idag , snön bara yrar utanför mitt fönster !

Ska det ALDRIG sluta snöa någongång ? Jag tycker att det räcker med all snö nu vi har redan tillräckligt med snö & den snön vi har redan kommer vara tillräckligt svårt att smälta bort eftersom det är så MYCKET så kommer det ÄNNU mer , ibland så känns det som om det ALDRIG Kommer att bli vår !

Men jag vet att våren kommer , men jag börjar bli otålig nu !

Jag vill ha SOMMAR & sol , kunna ligga på stranden med en kall dricka eller en glass bara ligga där & jäsa & ha det bra !

Grilla , åka på semester , kunna vara ute & leka med Nea utan att frysa ,

Sena sommarkvällar med vännerna & grilla , dricka & umgås !

Jag saknar grillade majskolvar , jag saknar doften av ny klippt gräs !

Jag saknar solens varma strålar på min hud !

Jag saknar blommorna , getingarna , Vattnet som glittrar så vackert !

Jag saknar att känna gräset under mina fötter & mellan mina tår !

jag saknar till & med fiskmåsarnas skrik som hörs över hela staden !

Jag vill ha SOMMAR NU !


Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards