Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Linda Johansson - 18 mars 2010 11:35

// Godmorgon //


Trött är man också , men inte fan kan man ligga & sova hela dagen !

Som Jelan gör   hon får sova till 13.00 har hon inet vaknat tills dess så går jag in & hoppar på henne så hon kommer upp någongång !


Mötte upp Jelan igår för att gå ut & käka lite & snacka lite skit !

ALLTID lika mysigt det , synd att man inte kan göra det så ofta bara !

Satt där ett bra tag åt god mat "black & White" & snackade om ALLT möjligt !

Efter vi käkat klart hämtade vi Ruffsen , Jelans hund hos hennes mamma som inte fick följa med oss & käka !

Slog en signal till Danne för att våldgästa honom , vi var jue endå rätt nära !

När vi kom dit så log vi i soffan HELA kvällen käkade kakor & chips & kollade på nån skum film som gick på 6an igår kväll !

Klockan blev lite fööör mycket så Jelan & jag slaggade kvar hos Danne !

Mysigt att ligga tre stycken i samma säng inte ofta det händer precis !

Jag hade BÄST plats för jag låg i mitten   

Hade ganska svårt att soman faktiskt sist jag kollade på klockan så var klockan omkring 01.30 sen måste jag ha somnat för alla tre vaknade av Dannes JÄVLA veckar klocka som ringde 06.15 för stackarn skulle upp & jobba

till klockan 07.00 men inte kom vi upp då utan Danne tog flex (Ledigt) fram till 09.00 så vi somnade om när klockan ringde 08.30

Då var vi ÄNNU tröttare , tog ett BRA tag innan vi orkade komma upp

Danne skjussade hem mej Jelan & Rufsen till mej innan han åkte & jobba !

Jelan ligger som sagt var & sover ! Ruffsen har legat på min matte till&från

Blir nog TVn en stund till , tills jag ska väcka Jelan ska försöka städa lite här hemma senare , damma av en massa SKIT & dammsuga !

Sen får vi se vad resten av dagen bjuder på !

SEEYA !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards