Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Linda Johansson - 6 mars 2010 16:07

Ja , det är väl typiskt nu sviker ryggen mig också !

Jag kan knappt röra mig utan att det gör ont som bara FAN !

Jag förstår inte vad det är för fel !

När jag ligger på rygg & ska resa mej upp så kommer jag inte upp , det tar liksom HELT stopp & det sitter bak i ryggraden & fram i revbenen !

Det gör så SJUKT jävla ONT när jag rör på mig , böja mej fram det är HELT omöjligt mamma sa åt mej att ligga en stund & vila , vila BARA ryggen med benen på en stol eftersom jag är så GRYMT svankig så måste jag göra så

för annars blir det inte bättre snarare sämre !

La mej en stund men det hjälpte in så värst mycket , jag MÅSTE kontakta sjukhuset eller en sjykgymnast på måndag jag kan INTE ha det så här längre ! man ska INTE ha spånna här STORA rygg besvär i min ålder då är det något som är VÄLDIGT fel !

Frågan är jue hur jag ska klara denna  kväll då ? Om det inte alls går så lär jag jue åka hem men jag gör ett försök iaf !

Jelan kommer om ett tag , så vi ska sitta här & dricka lite & umgås sen får vi skjuss till Jädefors vid 19.00 tiden då blirdet RÖÖÖÖJ !

HOPPAS att min rygg inte pajjar bara !

Nej nu ska jag vila ryggen en liten stund tills Jelan ringer på dörren !

seeya !

 

Av Linda Johansson - 6 mars 2010 09:09

// Godmorgon //


Inatt har jag sovit RIKIGT dåligt faktiskt , vet inte varför !

Sov hos mamma & pappa inatt vi hade lite myskväll igår med kyckling sallad med ris & bröd SUPER gött !

Somnade väl av en stund men har vaknat till & från HELA natten !

Kan bero på TV mamma ska ha på , något som jag har svårt med när jag ska sova !  vaknade en sist gång vid 04.00 tiden gick upp på toa sen vaknade pappa som börjart jobba 06.15 så jag gick in & sov i sängen istället

tog ett tag innan jag somnade men jag lyckades somna om iaf & sov till 08.00 inge vidare värst länge !

Så jag är lite trött just nu men inte så mycket , men det kommer väl under dagen kan jag väl tänka mig !

 

Jag ska strax åka hemåt göra mig klar för till 16.00 kommer Jelan till mig vi ska korka upp vinet vi köpt lyssna på musik & umgås

Sen drar vi vidare hem till bror på fest , får se om det  blir utgång för oss

Om det blir det så blir det isåfall 8an puben orkar då VERKLIGEN INTE med någon krog , det är bara 18-22 åringar ute & ALLA killar ser ut som bratz & tjejerna är så MYCKET fjortis som det bara går att bli !

Nej tack sånt orkar jag INTE med !

Men jag VET att det kommer bli SJUKT kul ikväll !

 

Nej nu ska jag klä på mej & gå ut med Ludde hunden innan jag åker hem !

Ha en trevlig kväll allihopa !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards