Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Linda Johansson - 7 mars 2010 18:25

Jag var tvungen att ringa till hälsocentralen idag för jag klarade inte av att komma upp ur sängen idag ens ! Har legat mesta del av dagen fram till läkartiden fick tid 15.20 mamma följde med mig men vi fick sitta & vänta SJUKT länge dom fick ringa in två stycken extra läkare för det var så många som väntade jag fick komma in 16.55 han tröck BRA jävla mycket på min rygg

trodde faktiskt att han skulle ha sönder hela ryggen på mig !

Han kom iaf fram till att det troligtvis var en låsning i något revben !

Så i morgon lär man ringa  & boka tid så fort som möjligt hos en sjuk gymnast

HOPPAS jag få en tid samma dag för det här tar VERKLIGEN död på mig !

Tidagare idag kunde jag inte ens andas för det gjorde så ont , det ilade i hela ryggen när jag andades !

Har tagit en lite starkare variant av alvedon för att lätta det lite grann iaf !

Men det gör fortfarande ont ... ska lägga mej ner & vila ryggen lite grann

Nu när man har suttit på en stol på sjukhuset & väntat sen har jag suttit här vid datorn en stund också så ryggen är inte så jätte glas nu !


Sover kvar hos mamma & pappa inatt iaf , hämtar lill kärleken   på dagis i morgon ska bli SUPER skönt att få hem henne igen !

Jag har inte planerat in något till veckan som vi sla göra , men någonting ska vi väl lyckas hitta på tycker jag väl !

 Är SJUKT sugen på godis mamma & pappa åkte hem till bror en liten stund ska ringa & fråga om dom kan köpa med sig nå godis hem till mej !

Nej , nu äre dax för ryggläge ett tag

Seeya !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards