Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Linda Johansson - 19 mars 2010 12:44

Ja , det är Fredag HELA dagen ! sitter & väntar på att klockan ska bli 13.00 ska ner på stan & köpa ett par strumpbyxor , sen efter det möta upp Jelan 13.30 vid krysset gå till "Fyllehuset" köpa en tetra vin sen knata hemåt till mig ! Göra oss klar tillsammans , leta lite kläder Jelan ska låna något av mej vette fan vad det kan bli för något har jue inte så mycket !

Ska försöka hitta på något åt mig själv också ! Funderar på klänning eller kjol

den här gången var ett tag sen jag hade det brukar bli ett par jeans med nå snyggt upptill bara !

Sen när vi hittar kläder att ha på oss & gjort oss klar , vilket kommer ta TID så knatar vi hemåt till Jelan & börjar hinka lite vin !

Slutar väl som vanligt att man går till 8an eftersom man är så SJUKT TRÖTT på krogen & alla små barn som precis fyllt 18 springer omkring där blir SKIT fulla & skriker & har sig ... sånt har jag växt ifrån ! Tycker dom ska ändra åldersgränsen på krogen till iaf 23ALLA !

Nu får jag SÄKERT en massa hat komentarer för det här , men bring it to me !

Jag har min åsikt & jag står fast vid den också !

Jag vill INTE ha nå små barn omkring mig när jag ska ut & ha kul , då blir kvällen förstörd ! Därför är 8an så bra , eftersom det är olika åldrar där

Allt ifrån 18 åringar till 60 åringar ! Dock är det bara en pub så det går inte att dansa där men man kan sitta & ha trevligt istället , vilket man INTE kan på krogen för musiken är så hög där !


Nog om det , Nu ska jag borsta av tänderna & bege mig ut emot stan !

Ha en trevlig kväll allihopa !

& trevlig helg !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards