Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Linda Johansson - 10 mars 2010 20:33

// Godnatt //


Slänger bara in ett JÄTTE snabbt inlägg ikväll ! För jag är RIKIGT trött nu !

Det har varit en ganska tuff dag idag !

Lämnade Nea på dagis 09.00 gick direkt hem & började dammsuga av golven & direkt efter torka av dom lite ,  för dom var RIKIGT skitiga !

Så nu är dom ganska rena , är dock inte rikigt nöjd den här gången !

Men det får bli en STOR städning till veckan när Nea åkt igen !

Man hinner jue inte så mycket på 5 timmar , ska jag storstäda så vill jag ha en HEL dag till att tvätta , damma , dammsuga , diska , torka osv !

 

Ska föresten kolla på en lägenhet i morgon kl 16.00 ungefär !

Det hade kommit in en lägenhet i samma område som mitt men i ett annat hus

en 2a då som kommer kosta mig 4130 kr i månaden det är jue SJUKT bra !

& den lägenhten är inflyttningsklar samma dag som jag ska vara ute ur min lägenhet som jag har nu ! Kan jue INTE bli bättre !

Jag HOPPAS verkligen att jag tycker om lägenheten & att jag får den också !

Då kan Nea gå i Vallhovsskolan som jag velat att hon ska göra hela tiden !

Men vi får se hur det kommer att se ut i morgon !

Har iaf bestämt tapeter OM jag inte gillar dom som redan sitter uppe nu !

Jag vill jue ha efter min smak , isåfall blir det vita tapeter med en fond vägg

med STORA vita blommor & svart bakgrund !

Kommer bli AS snyggt !

 

Nej nu blev det rätt långt endå fast jag sa att jag skulle göra ett kort inlägg !

Nu blir det sängen & läsa lite grann köpte en bok idag på REA !

GODNATT & SOVGOTT !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards