Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Linda Johansson - 27 mars 2010 20:25

// Godkväll //


Jag har lyckats gått & blivit sjuk , har ont i hela kroppen & näsan bara rinner

har pimplat alvedon sen i morse , hade dock bara 400 g hemma & dom har inte hjälpt det minsta lilla ens ! men, pappa hade nå starkare alvedon så jag hoppas att det ska hjälpa lite bättre !

Har svårt att sova också för det svider & sticker i halsen & näsan på mej håller på att bli TOKIG ! måtte jag vara bättre i morgon , jag har INTE tid att ligga & vara sjuk det har jag slutat med sen jag fick Nea , spelar INGEN roll om jag har chansen som idag att Nea sover hos mamma & pappa & jag får vara hemma & bli frisk så ska jag iaf ta mej hit & vara tillsammans med Nea så gott jag kan !

Så hon känner att jag finns här , om hon vill komma & kramas eller vad som heslt vilket hon har gjort många gånger idag för att hon tycker så synd om mej !


Vi sover över hos mamma & pappa inatt iaf , jag har ingen som helst ork till någonting så det är SKÖNT att mamma & pappa hjälper mej med Nea idag !

Så får jag vara tillsammans med henne endå som jag har ett starkt behov till !

Ne nu får det räcka för ikväll , orkar inte blogga så mycket mer !

Ta hant om varandra nu !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards