Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Linda Johansson - 31 mars 2010 20:19

Hejj kära vänner !


Jag har som ni kanske märkt inte bloggat på några dagar ! Men tyvärr så har jag ingen dator för tillfället , mitt batteri till datorn är trasigt lika så laddaren

Så jag måste få tag i nya grejer men dom är INTE billiga direkt !

Batteriet kostar 1000:- & laddaren kostar 500:-

Men jag  tror att mamma & pappa ska hjälpa mej att köpa dom sakerna !

Jag har så mycket annat jag måste köpa !

Så nu vet ni varför jag inte har upptaderat er i min blogg på några dagar

Jag har INGEN som helst aning om när jag kommer kunna få grejerna till datorn men jag hoppas på VÄLDIGT snart för det är SKIT jobbigt att vara utan dator ! Just nu är jag hos mamma & pappa sover över här inatt så slipper man vara ensam ! Så då passar jag på att sitta så mycket som jag kan !


Förkylningen är det inte mycket bättre med , febern är borta

men hosta & halsen krånglar fortfarande !

Ibland blir jag RIKIGT yr när jag överanstränger mig

Men jag hoppas att jag blir bättre tills på lördag för då är det PARTY !!!!

Med älskade Tina som gäller & så klart Marielle !


Har tyvärr inte mycket mer att skriva om det har inte hänt nå spännande direkt sen sist jag bloggade !

Ni får hålla till godo med det här ett tag tills jag får tillgång till dator igen

Puss & Kram så länge

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards