Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Linda Johansson - 9 mars 2010 10:00

FAN vad dåligt jag mår !  Känner panikångesten komma krypandes !

Nea & jag ska vara ute ur våran lägenhet vi har nu den 1 maj 

& jag har inte hittat någon annan lägenhet , jag är inne på Sandvikenhus VARJE dag & kollar om dom fått in någon lägenhet ,

jag har till & med kollat med

Allkoton för jag är så desperat just nu !Har ringt till privata fastiheter också !

Men tyvärr inget napp där heller !

Mina nya lägenhet får inte överstiga 4500 kr i hyra enligt soc !

Dom lägenheterna som passar mej bra läge , hyra & allt dom är inte inflyttningsklar förens i Juni - Juli vart skulle vi bo under tiden då ?

Jag känner mej så pressad HELA tiden ! Mamma tjatar HELA tiden om jobb , praktik osv ! Hon verkar FAN inte bry sig ett DUGG om att jag MÅSTE ha en lägenhet & det är NU ! Hon försättter tjata om jobb hela tiden !

Medans min hanläggare på soc sa att jag ska koncentrera mej på att söka lägenhet nu & lägga jobb sökandet på sidan av tills jag hittat någontans att bo

För det är viktigare nu !

Men det fattar INTE mamma  ! Hon kräver saker av mej HELA TIDEN !

Varje JÄVLA dag ringer hon & säger tjatar om någonting , ring dit , gå dit , hör med dom gör det , gör det , gör det !

JAG BLIR TOOOOKIG PÅ DET HÄR !

Jag känner mej så JÄVLA pressad , jag orkar INTE det här snart !

Jag VEEET att det är JÄVLIGT viktigt med ett jobb , men det som är ABSOLUT viktigast just NU , är endå att jag & Nea får någonstans att bo !

Vi kan fan inte gå ute på gatan !

INTE undra på att man är så SJUKT trött om dagarna , att det svider i magen (Kanske åkt på magsår) när man itne får en ledig dag ens !

Utan att mamma ringer & säger att jag ska ringa dit , dit , dit dit !

Snart spricker jag ! Snart kommer jag att skrika rakt ut !

Jag kommer ge upp PRECIS ALLT !

Visst mammor vill bara väl , dom bryr sig , vill att man ska ha det bra !

& bla bla bla ! MEN i mitt fall så tror jag att mamma har nå slags kontrollbehov av mig ! hon vill lägga sig i , bestämma vad jag ska göra !

Gör jag inte som hon säger så blir hon sur & lägger på i örat på mej !

Jag vet inte vad hon håller på med , men ibland önskar jag att jag SLAPP henne HELT ! Att hon inte la sig i mitt liv , att hon inte ringde VARJE dag !

Hon kan ringa mej uppåt 10 gånger på en dag !


Jag blir TOOOKIG på det här snart , Jag ska göra det som är bäst för MEJ & Nea ! Jag ska söka lägenhet för fullt nu , sen strunta i vad mamma säger !

Hon får bli arg sluta prata med mej eller vad fan som helst !

Det kan jag ta ! Skulle bara vara skönt att slippa hennes tjat i några dagar !

Vistt jag kan låta elak , dum emot min mamma jag Älskar henne det gör jag !

MEN för att jag är henens dotter så har jag OCKSÅ ett liv !

Jag vill INTE sitta i telefonen HELA dagarna !

Jag har ANNAT att göra som tex städningen , det är GRYMT skitigt här hemma nu för jag har inte städat på JÄTTE länge !

Men jag hinenr INTE det är ALLTID saker som ska göras !

Känner MÅNGA gånger att jag sviker Nea , för jag har ALLTID saker att göra

Vi gör INTE mycket roligt ihop nu för tiden , för det är så MYCKET annat som jag måste göra , söka jobb , åka dit , ringa dit , !

Nu kommer jag sätta ner fötterna & säga IFRÅN !

Så fort jag har hittat någonstans att bo så ska jag VERKLIGEN söka jobb

För det är också JÄTTE viktigt !

Men det får bli när jag hittat någonstans att bo INTE före !

Dom som tycker att jag gör fel , kan hålla sina åsikter för sig själv , dom behöver jag INTE ! Jag kommer endå INTE att lyssna !












Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards