Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Linda Johansson - 12 mars 2010 20:13

// Godkväll //


Nu känner jag att jag kan slappna av HELT ! Mycket verkar ordna upp sig för mig just nu , det ser ljust ut !

Lägenheten är fixad Nea & jag flyttar dej 1 maj till en 2a !

Kommer bli KANON mysigt där det är jag HELT säker på !

Men det kommer ta lite tid att få råd med allting som jag vill göra !

Rumsbord är redan fixat , jag ska få köpa ett svart litet rumsbord av Linda för en rikigt billig peng ! Har mejlat på en svart TV-Bänk  , som hon ville ha 1000 :- för men jag frågade om man fick pruta ner iaf till 700:-

Så vi får se om jag får nå svar på det !

Nu ska jag bara försöka hitta en billig 160 säng stomme plus madrass !

& ett lite mindre köksbord , köket vi kommer få i andra lägenheten är mindre än det jag har nu , så bordet som jag har nu får inte plats !

Sen är det ALLDELES för STORT för bara mej & Nea också !

Sen ska jag försöka få tag i billiga tapeter & tapetsera om i vardagsrummet

vita tapeter med fond vägg STORA vita blommor med svart bakgrund !

Sen blir det väl nå rosa aktigt i Neas rum , för det ville hon ha !

Tur att Rusta finns där är dom lite billigare än andra iaf !

 

Annars då ?

 

Nea ligger i sängen , jag vet inte om hon sover än men det HOPPAS jag klockan börjar bli mycket nu !

Vi har busat med kusin Emma idag & mormor & morfar !

Jag hade barnen själv tidigare idag i ungefär timma !

Direkt när Emma kom knatade vi ner till stan , jag var tvungen att gå in på datametropolen & höra om det fanns en laddare till min dator som man kunde köpa för kattfan jag hade förut bet sönder sladden , så nu vill inte datorn ladda ALLS ! Känns jue mindre kul !

Men en ny laddare skulle kosta 500:- jävla spenn !

& det har jag då INTE råd med nu , med flytt & allting som MÅSTE köpas !

Så man var väl lite smått sur när man gick därifrån !

(MEN , Snälla UNDERBARA Elin lånade ut sin dator till mig , en liten laptop dator MYCKET mindre än min egen tack KÄRA KÄRA vän , sen skulle hon låna mej dom pengarna till en ny laddare så kan jag betala tillbaka när jag får pengar när jag har råd , finns INGEN bättre tjej än henne hon är GULD värd)

Efter datametropolen knatade vi till Jensas för att äta lite grann !

Blev kvar där inne ett tag ,Gick vidare in på bibloteket ungarna tyckte om det , jag lånade tre stycken böcker också är inte ofta jag lånar där men ibland så måste man när man ser nån bra bok ! Sen mötte vi upp mamma som kommit ifrån jobbet ! Gick hem till mamma & pappa !

Blev kvar där en liten stund , sen åkte vi till Owe janssons för att kika lite

Hade dåligt med pengar så för mej blev det inte mycket handlat !

Men dom har JÄVLIGT snygga blommkrukor där , så dit ska jag åka & köpa lite fint när jag flyttat NÄR jag har råd !

Fikade lite grann , se åkte vi förbi ÖB en sväng , sen åkte jag & Nea hemåt !

Mer har vi inte gjort idag faktiskt , en lung dag men endå bra !

Nea ligger som sagt var i sin säng hon har väl somnat låter det som !

 

Nu nu tänkte jag ta fram en bit kladdkaka som blev kvar från igår & slänga mej i soffan & kolla på TV en stund

Sen ska jag påbörja någon av böckerna jag lånade idag !

Slapp Fredag med andra ord LOVE IT !

GODNATT & SOVGOTT ALLISAMMANS !

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards