Direktlänk till inlägg 8 mars 2011

Svar !

Av Linda Johansson - 8 mars 2011 09:24

Svar till : Erika

 

Tack snälla du för din gulliga kommentar :-) jag hade förväntat mej yttligare

en negativ kommentar som börjar bli mer och mer vanligt i min blogg ...

Så jag blev JÄTTE glad när jag läste det du skrivit :-D

Tack så mycket för att du erbjuder dej det vore skönt att kunna prata med någon som kanske kan förstå mej lite också att det är MYCKET hennes fel också i allt det här ... som igår tex gjorde hon en grej som gjorde mej TOKIG

och det visste hon om också att jag skulle bli ... endå så gjorde hon det ...

Allt för att göra mej förbannad så jag förlorar behärsklingen så hon kan gå vidare med att jag gjort henne illa eller något ... funderar på om man skulle kunna anmäla henne för psykisk misshandel i snart 6 år tror du det skulle gå ?

Folk har pratat med mej om det att jag borde göra det ....


Jag har stått ut för jag har kämpat för min dottter vilket jag INTE anser att man ska behöva göra enda sen Nea var 3 månader gammal så haer jag fått kämpa för henne som igentligen ska vara en självklarhet ... til och med mamma namnet tog hon ifrån mej och började kalla sig för mamma till Nea

Idag säger Nea hennes smeknamn som också låter som just mamma så hon fick till det bra där .... sen så säger tösen min att "Sambon" inte säger mamma om mej till tösen utan hon säger mitt namn ... det är också en jävla kränkning ...

Att hon inte ens har respekten att  säga mamma om mej ... Det visar jue också att hon inte bryr sig om min dotter på rätta sättet ....


Oja jag VET att hon andvänder sig av en fasad HELA tiden ... Hon säger att hon inte vill bråka att hon vill att det ska vara bra mellan oss att vi måste lösa det så det blir så bra som möjligt för alla ... men det är BARA skit snack ...

När det väl gäller så vill hon helldre bråka och ställa till bråk göra saker som hon VET att jag inte accepterar ... Hon går in så otroligt mycket för att

förstöra mitt liv så hon kommer behöva hjälp själv sen ....


Tack igen för din kommentar och att du förstår mej :-)

Många varma kramar till dej ...



 
 
Ingen bild

Erika

8 mars 2011 10:42

Ingen fara alls. Jag börjar bli riktigt förbannad bara av den pajkastning jag sett att dem utsätter dig för. Jag fattar inte vad hon tycker att hon vinner på det här? Har hon någon psykisk störning eller vad är problemet.. Hon tjajatr ju för fasiken själv hela tiden om att Nea kommer i kläm, visst det kanske hon gör ibland inte konstigt med det men varför gör hon då saken värre. Och dem borde väl själv förstå att hon saknar dig när Tösen ringer dig och grinar för att hon saknar dig, tror inte hon skulle gjort det om hon fullständigt sket i dig och såg J som mamma. Nej det här är fullkomligt sjukt, jag tycker verkligen att du ska ta tag i det och göra något för som du själv skriver, du blir ju psykiskt misshandlad. Och när hon gör saker som hon vet att du blir arg av eller nått så känns det som att hon endast gör det för att klämma på dina ömma tår. Jag blir så arg av det här. Såg föresten att hon hade fått någon mer kommentar i sin blogg också. Inte bara vi som förstått att människan är falsk rakt igenom med andra ord.
Det syns ju bara i hennes blogg att hon är falsk. Och en fullkomligt dålig blogg är det också. Försöker och skrivaq så poetiskt och fint men ack så uselt det blir.

Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Johansson - 14 augusti 2013 12:09

Slänger jag in en bildbomb så rolig har jag blivit :-)                                     ...

Av Linda Johansson - 13 maj 2013 11:55

Tung dag idag men lägger endå på ett leende på läpparna bara för att ! ...

Av Linda Johansson - 1 maj 2013 21:30

Ledsen att jag bloggar så dåligt nu för tiden ... men ni som följt min blogg vet varför , som plåser på såren så ger jag er en till bildbomb som vanligt får bilderna tala för sig själv !                         Puss & Kram så länge ...

Av Linda Johansson - 21 april 2013 21:28

Bilderna får tala för sig själv den här gången !                       ...

Av Linda Johansson - 17 april 2013 14:41

Jag bara ÄLSKAR den här låten ! Ingen låt har fått mej att rysa i hela kroppen som just den här låten gör , plus att Bruno Mars har den här hesheten speciellt i den här låten som jag är så jävla svag för när killar sjunger ! Jag bara njuter !    ...

Presentation


♥ Störst av allt är kärleken ♥

Omröstning

Gillar du min blogg ?
 Ja ?
 Nej ?
 Den är rätt okej ?

Fråga mig

89 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Lindajoohansson


Ovido - Quiz & Flashcards